Gtech
Active Member
Het linker scrolwieltje heeft er de brui aan gegeven. Weet iemand of je dit zelf eenvoudig kan vervangen?
Tesla Model S Scrollrad am Lenkrad repariert!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het linker scrolwieltje heeft er de brui aan gegeven. Weet iemand of je dit zelf eenvoudig kan vervangen?
Begint zich steeds meer af te tekenen dat je óf een Tesla zonder problemen hebt (ben het nu aan het afkloppen...) óf dat je een rampenbak hebt. Misschien zou Tesla gewoon die rampenbakken moeten innemen en omruilen en niet penny wise & pound foolish moeten zijn. Beter voor iedereen en mooie aanvulling van de spare parts.Service is nog niet zo het probleem bij mij.
De onkunde wel... men krijgt het gewoon niet gerepareerd en telkens dezelfde problemen komen terug.
We spreken hier over een auto die net 2 jaar is geworden en die van mei 2019 tot juni 2020 bij Tesla stond.
Ik denk optie 5 zet je in de wachtrij van het SeC. Daar zit vaak maar 1 persoon aan de telefoon.Ik heb steeds een goede service ervaren maar de bereikbaarheid is een drama. Mijn auto afgelopen vrijdag naar Tesla moet laten takelen en telefonisch nooit binnen geraakt. Steeds dat bandje, om zot van te worden. Uiteindelijk gewoon naar de garage zelf moeten rijden om te weten wat of hoe. Bij mijn vorige merken kon je gewoon de telefoon nemen en had je onmiddellijk iemand aan de lijn. In het begin had ik er nog begrip voor omdat ze platgebeld werden van nieuwe eigenaars die wilden weten op welke boot hun Tesla stond. Maar nu is het heel kalm en blijven ze onbereikbaar.
Onze tweede auto is een bmw en bij onze dealer moet ik nooit wachten.Ik denk optie 5 zet je in de wachtrij van het SeC. Daar zit vaak maar 1 persoon aan de telefoon.
Vroeger bij BMW kwam ik ook in de wachtrij hoor.
Zal niet zo een populaire BMW dealer zijn . Heb ervaringen met een BMW autodealer, en een BMW motorrad dealer. Maar goed, misschien ben ik wat flexibel; hangt er ook vanaf wanneer je belt. Als je als klant aan de balie staat heb je ook liefst dat je geholpen wordt, en niet moet wachten tot het telefoontje afgelopen is.Onze tweede auto is een bmw en bij onze dealer moet ik nooit wachten.
Maar ik klaag tot nu toe niet over de service alleen dat je niemand kan bereiken.
Ik denk optie 5 zet je in de wachtrij van het SeC. Daar zit vaak maar 1 persoon aan de telefoon.
Vroeger bij BMW kwam ik ook in de wachtrij hoor.
Als je auto zo kan uitwijken tijdens manueel rijden, ben je volgens mij
Heb hier in de buurt ook een weg waar ADAS wat van de wijs wordt gebracht. Poten aan het stuur houden.
Het verschil zit 'm in de garantie en bijbehorende mobility service. Binnen de 80000km/2j takelt Tesla, erbuiten valt dat onder je eigen verzekering. Net zoals bij andere merken. Mijn Audi werd toentertijd ook niet magisch naar de dealer getakeld op kosten en instructies van Audi...Dat iemand zelf maar besluit om zijn tesla naar de garage te laten takelen is ongehoord. Ook al zou dat bij andere merken ook gebeuren.
Het systeem dat stuurcorrecties buiten autopilot veroorzaakt is voornamelijk Lane Assist. In de handleiding staat een lijst van opmerkingen, beperkingen en onvolkomenheden, maar uit eigen ervaring na 140000km in mijn Model X is dat systeem niet krachtig genoeg om je richting een tegenligger te sturen als je correct je stuur vast houdt.Hmm, dit antwoord kan best met meer respect kan.
Laten we stellen dat ik met andere wagens rijdt die sneller zijn dan de P100D, die net iets meer van de bestuurder vergen.
Tot daar het “ongeschikt” bestempelen van iemand die je niet kent.
Anderzijds zijn het “handen”, geen poten.
Verder stelde ik dat AutoPilot uit stond, en je dus wel degelijk moet sturen om op de baan te blijven.
Als je stuur plots naar links draait zonder alarm, obstakel, en je binnen 2 sec tegen een tegenligger gaat botsen, dan lijkt het dat ik dit correct heb gemanaged.
Alle respect voor u Wooter, maar heb dat ook voor mensen die wel problemen ervaren.
Ook ik was ooit een ambassadeur (heb heel wat Tesla’s via m’n referral zien gaan), maar dat helaas niet meer.
Het systeem dat stuurcorrecties buiten autopilot veroorzaakt is voornamelijk Lane Assist. In de handleiding staat een lijst van opmerkingen, beperkingen en onvolkomenheden, maar uit eigen ervaring na 140000km in mijn Model X is dat systeem niet krachtig genoeg om je richting een tegenligger te sturen als je correct je stuur vast houdt.
Dezelfde opmerkingen gaan overigens ook op voor vergelijkbare systemen van de concurrentie.
Het verschil zit 'm in de garantie en bijbehorende mobility service. Binnen de 80000km/2j takelt Tesla, erbuiten valt dat onder je eigen verzekering. Net zoals bij andere merken. Mijn Audi werd toentertijd ook niet magisch naar de dealer getakeld op kosten en instructies van Audi...
Takelen gaat via pechverhelping, optie 1 in het belmenu. Dan kom je bij een callcenter terecht, niet bij een individuele SeC.ja, maar tesla in het geheel niet kunnen bereiken in zo’n situatie en zelf maar aan de slag te gaan is wel te zot (de meeste merken helpen je wel en is alleen de vraag wie de kosten draagt. Tesla liet het bij “helpen” al afweten). Nog los, dat dat bij lange na niet het enige was begrijp ik.
Takelen gaat via pechverhelping, optie 1 in het belmenu. Dan kom je bij een callcenter terecht, niet bij een individuele SeC.