Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
In het Noorden werkt het iniedergeval ook voor geen meter. VIN 25XXX en 90% van de tijd staat die op de "FM Link" ipv DAB+. Auto is ook al eens terug geweest maar heeft niks geholpen.

Auto gaat morgen naar SC Amsterdam en dan hoop ik dat ze er nog iets aan kunnen verbeteren.
 
Wat betreft de dekking van DAB+ zitten we nu in fase 2. Zo te zien zijn er inderdaad nog wat gebieden waar je DAB+ niet of slecht kunt ontvangen.
Morgen rij ik over de afsluitdijk en zou mijn DAB+ ontvangst volledig moeten wegvallen.

dab-npo-f2.jpg
 
Net wanneer ik vanmiddag gereden heb en vanavond nog een flink stuk moet: Kan opeens niet meer op 3x20A opladen, hij blijft steken op 16A. En een foutmelding in dash.

ImageUploadedByTapatalk1409758190.382120.jpg
ImageUploadedByTapatalk1409758213.732806.jpg


Alles geprobeerd, reset, andere kabel (uit eigen doos ;) ), paal reset, niks helpt.
Tesla gebeld ze hebben meegekeken en zien een vd laders waar een storing in zit. Binnenkort weer naar Tilburg dus...
 
Net wanneer ik vanmiddag gereden heb en vanavond nog een flink stuk moet: Kan opeens niet meer op 3x20A opladen, hij blijft steken op 16A. En een foutmelding in dash.

Alles geprobeerd, reset, andere kabel (uit eigen doos ;) ), paal reset, niks helpt.
Tesla gebeld ze hebben meegekeken en zien een vd laders waar een storing in zit. Binnenkort weer naar Tilburg dus...
Kun je niet ff SuperChargen? Gaat buiten de laders om.
 
Ik rijd dagelijks over de Afsluitdijk en daar is de DAP ontvangst nu juist goed. Bij Den Helder valt het weg en in zw Friesland heb ik wel problemen.


Gisteren ben ik over de afsluitdijk gereden. Tussen Wieringerwerf en Zurich valt de DAB+ weg en neemt de FMlink het over.
Precies zoals de kaart deed vermoeden. Verder naar Leeuwarden bleek DAB+ kanaal 12 wel en 11 niet te werken.
Ook gisteren nog Amsterdam-Duiven en v.v. gereden en speciaal op de ontvangst DAB+ kanaal 12 gelet.
Deze was perfect, kraakloos en niet één keer uitgevallen.