Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Heb de laatste 5 dagen een hele slechte internet verbinding. Zo slecht dat de internet radio het niet tot nauwelijks doet en websites zeer slecht of helemaal niet worden geladen.
Reset van de schermen (Groot en/of klein) hebben geen effect.
Andere mensen die hier ook last van hebben?
 
IK heb hetzelfde en kreeg te horen dat ik door kon rijden tot de drive unit over een paar weken vervangen wordt.
Als het alleen bij lage snelheden hoorbaar (20-25 km/uur) is dan zou het geen probleem zijn, als het zich ook gaat voordoen bij hogere snelheden (> 50 km/uur) wordt het kritiek.

Het is bij mij inderdaad alleen beneden de 50 km/h hoor- en merkbaar, dus ik maak me geen zorgen. Deed ik al niet en trek er ook niet minder hard door op. ;)
 
Het is bij mij inderdaad alleen beneden de 50 km/h hoor- en merkbaar, dus ik maak me geen zorgen. Deed ik al niet en trek er ook niet minder hard door op. ;)

Ik had het ook alleen bij lage snelheden (bij de proefrit zijn we niet boven de 50 km geweest) en ik mocht geen meter meer rijden. Waarschijnlijk was het in mijn geval erger, al had ik zelf niet het idee dat de auto uit elkaar begon te vallen. Volgens mij zijn ze bang dat de aandrijfas ook beschadigd raakt als je hier te lang mee door rijdt. Ik begrijp trouwens dat je een hoge prioriteit krijgt als de auto niet meer rijdbaar is. In principe moet de auto dan weer binnen 24 uur rijdbaar zijn. Dezelfde dag om 22:30 zat de nieuwe drive unit er in. Misschien heb ik er een gekregen die eigenlijk voor een van jullie bestemd was :rolleyes:.
Het ziet er naar uit dat de "clunck" inmiddels net zo berucht aan het worden is als de "brom". Voordeel is wel dat er bij de clunck blijkbaar geen discussie is of er vervanging gaat plaatsvinden. Hooguit wanneer.
Vandaag de auto weer opgehaald. Met de hand gewassen en ook de charge port even afgesteld. En nog belangrijker: geen brom of clunck op de terugweg. Wat een geweldige service toch. Dat ze dit zelfs in Amsterdam lukt :wink: Hoop wel dat binnenkort service center Utrecht geopend wordt. Scheelt mij aardig wat tijd bij een volgend bezoek.
 
Ik ben vandaag bij het Service Center in Amsterdam geweest voor de 32A fix, los rubber bij Panodak, geluid in de stuurkolom, rechterraam steekt iets uit. de meeste zaken zijn netjes opgelost, alleen de ruit en het panodak is nog niet helemaal gerepareerd. Voor het rubber hebben ze een nieuwe glasplaat erin gezet, alleen wordt de vaste glasplaat ook vervangen. Dan wordt ook gekeken naar de rechterruit.

Ze zijn allemaal erg vriendelijk en betrokken, mijn complimenten daarvoor !
 
Ik heb gisteravond een duidelijk overzicht gekregen van de aanpassingen:
- Upgrade HVJB to Charger Harnesses
- Replace SIM Card, Europe
- Modify Rear Arch Liners
- Install Electric Park Brake Harness Connector Covers
- Perform courtesy inspection.
- Panoramic roof sliding glass rubber in the rear is loose. Replaced panoramic roof sliding glass.
- Steering Notchy Feel or Clicking Sound. Add Shim to Steering Mount Bolt

Toch een hele waslijst geworden :wink:
 
Ik heb gisteravond een duidelijk overzicht gekregen van de aanpassingen:
- Upgrade HVJB to Charger Harnesses
- Replace SIM Card, Europe
- Modify Rear Arch Liners
- Install Electric Park Brake Harness Connector Covers
- Perform courtesy inspection.
- Panoramic roof sliding glass rubber in the rear is loose. Replaced panoramic roof sliding glass.
- Steering Notchy Feel or Clicking Sound. Add Shim to Steering Mount Bolt

Toch een hele waslijst geworden :wink:

Na mijn laatste bezoek aan Amsterdam een tijdje geleden kreeg ik, zoals tegenwoordig veelal gebruikelijk, een mailtje met het verzoek om een beoordeling te geven over de service.
Dat soort plichtmatige mailtjes komen mij eerlijk gezegd de keel uit en ik deponeer ze eigenlijk altijd linea recta in de prullenbak.
Gezien de wijze waarop Tesla alles aanpakt heb ik daarop een uitzondering gemaakt en aangegeven dat ik miste dat ze een overzicht gaven van de uitgevoerde werkzaamheden.
Naar aanleiding daarvan kreeg ik een keurig telefoontje terug dat ze het intern hadden besproken en in het vervolg bij alle klanten een overzicht zouden gaan verstrekken.
En zo te zien hebben ze woord gehouden. Klasse Tesla, ga zo door! :love:
 
Na mijn laatste bezoek aan Amsterdam een tijdje geleden kreeg ik, zoals tegenwoordig veelal gebruikelijk, een mailtje met het verzoek om een beoordeling te geven over de service.
Dat soort plichtmatige mailtjes komen mij eerlijk gezegd de keel uit en ik deponeer ze eigenlijk altijd linea recta in de prullenbak.
Gezien de wijze waarop Tesla alles aanpakt heb ik daarop een uitzondering gemaakt en aangegeven dat ik miste dat ze een overzicht gaven van de uitgevoerde werkzaamheden.
Naar aanleiding daarvan kreeg ik een keurig telefoontje terug dat ze het intern hadden besproken en in het vervolg bij alle klanten een overzicht zouden gaan verstrekken.
En zo te zien hebben ze woord gehouden. Klasse Tesla, ga zo door! :love:

Ik ken het. Vaak wordt je verplicht door bijvoorbeeld een keurmerk- of beroepsorganisatie waarbij je bent aangesloten om dit soort tevredenheidsonderzoeken te (laten) doen waarbij dus anderen er weer geld mee gaan verdienen. Ik ben daar ook altijd snel klaar mee.
Ook in mijn branche "moet" het. Onlangs kreeg ik ook het mailtje met de drie vragen en dat vond ik een verademing t.o.v. de andere vragenlijsten.

Het reactieveldje nodigt dan ook meer uit om een inhoudelijke reactie te geven.

Het is zelfs zo dat we dat binnen ons eigen product, iLetsel, binnenkort aan onze gebruikers die optie gaan aanbieden zodat zij hun cliënten op die manier kunnen monitoren op enthousiasme:)
 
Poeh, wat een broekie ben ik dan nog, al die onderdelen heb ik nog origineel :eek:
Hoewel dat volgende week zou kunnen veranderen, 8 okt wordt er o.a. naar mijn steeds harder zingende motor gekeken...
Nou, de status van broekie ben ik dus ook kwijt: zojuist bericht gehad van SC Arnhem dat ze mijn drive train unit aan het vervangen zijn 'om herhalings bezoek te voorkomen'. Ik had aangegeven dat de auto schokkerig rijdt bij constante snelheid van 50-60km/h en ik had een zoemerig geluid bij lagere snelheden... Ik ga hem vandaag niet terugzien.
 
De nieuwe stoelen
ImageUploadedByTapatalk1413110033.143482.jpg

ImageUploadedByTapatalk1413110047.269076.jpg
 
De nieuwe stoelen

Mooi. Wat de achterbank betreft lijkt het me dat er wel erg nadrukkelijk drie zitplaatsen zijn en dat het niet meer zo gemakkelijk gaat om twee forse passagiers lekker breeduit te laten zitten. Net nog even bij mijzelf achterin gaan zitten (tja, rustig dagje zo, dus veel forum en tijd om even garage in te lopen) en daar gaat dat nog best gemakkelijk omdat er nauwelijks uitstekende stukken zijn. Maar het zal wel meevallen. Hoofdsteunen zien er inderdaad beter uit.

Net zo als de huidige stoelen mij ook niet tegenstaan. Ik ga nooit hard (kort?) door de bocht dus mis ik de zijdelingse steun niet zo erg maar geloof dat dat bij wat forser rijden wel een issue is.
 
Gisteren na een forse regenbui. Rubber van het pano dak laat bij passagiersgedeelte water door en lijkt wel of het dan waar een kabeltje naar binnengaat zijn weg vervolgt. Had al met hard rijden in Duitsland last van geluid aan die kant.
Ik zou m gelijk inruilen:rolleyes:. Mijn volgende wordt er een zonder pano dak, vind ik mooier, en zonder 3e zitrij om de opgeofferde ruimte in de frunk te compenseren.