You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het probleem met de niet perfect sluitende driehoekjes aan de portieren vooraan is duidelijk nog niet gefixt. Boven de 110 Km/u heb ik een windgeluid en tocht aan de kant van de bestuurder.
Gewoon onder de 110 Km/u blijven, dan krijg je ook geen last van de Brom :biggrin:.
Mijn auto lijkt in dezelfde badge gemaakt, en ik hoor het niet. Wellicht binnenkort (evt. in het kader van de Road-Trip) samen in beide auto's rijden om te vergelijken?
Top zou op 250 begrensd moeten zijn.De afgelopen dagen heb ik ook de maximale snelheid nog niet getest. Geen idee of hij nu op 210 of 250 is begrensd. Het vermogen is wel iets helemaal anders bij acceleratie vanaf 120. Er zal nauwelijks verschil zijn tussen de P85 en de P85D.
Omdat dit het janken draadje is wil ik nog even vermelden dat ik mij tot nu aan 2 dingen heb geërgerd: de afwezigheid van verlichting die naam waardig in de trunk en vooral de afwezigheid van een 360° view bij het parkeren. Ben er al in geslaagd mijn rechter velg voor licht te beschadigen. Grrrr :cursing:
voila: Projectvoorstel: improve trunk lighting - Page 9Omdat dit het janken draadje is wil ik nog even vermelden dat ik mij tot nu aan 2 dingen heb geërgerd: de afwezigheid van verlichting die naam waardig in de trunk
Zo lijkt hij inderdaad op een intergalactic SpaceBoat:wink:It's alive!
Benieuwd of ze meteen de punten uit de beurt doen welke over twee weken gepland stond.
View attachment 77172
Heb het van de WE even geprobeerd...212 is de max die ik kon halen en de batterij was 80% opgeladen. En akkoord dat het terug trekken vanaf 120Km is duidelijk niet zo hard niet meer.De afgelopen dagen heb ik ook de maximale snelheid nog niet getest. Geen idee of hij nu op 210 of 250 is begrensd. Het vermogen is wel iets helemaal anders bij acceleratie vanaf 120. Er zal nauwelijks verschil zijn tussen de P85 en de P85D.
+1! verlichting en 360 view mis ik ook. Door de (verrassend) breed draaicirkel heb ik ook een velg beschadigd :crying:de afwezigheid van verlichting die naam waardig in de trunk en vooral de afwezigheid van een 360° view bij het parkeren. Ben er al in geslaagd mijn rechter velg voor licht te beschadigen. Grrrr :cursing:
Werkt er de laatste tijd een erg leuke dame in DH? Je gebruikt echt elk smoesje om er heen te gaan. :tongue:En ik zit weer bij SeC DH, dashboard kastje gaat niet meer open (geen valet mode).
Er is iets klem komen te zitten.
Heb het van de WE even geprobeerd...212 is de max die ik kon halen en de batterij was 80% opgeladen. En akkoord dat het terug trekken vanaf 120Km is duidelijk niet zo hard niet meer.
+1! verlichting en 360 view mis ik ook. Door de (verrassend) breed draaicirkel heb ik ook een velg beschadigd :crying:
Heb ze er één dag opgehad. Vond t er echt niet uitzien. Gelukkig nog maar 1x hoeven laten herstellen.De optie Alloygators spookt toch door mijn hoofd momenteel maar optisch is het geen verbetering.
Was inderdaad een probleem met de accu, komt nu een leenaccu in en dan gaan ze kijken of de oude accu te herstellen is. Waarschijnlijk kan dat terugwisselen tegelijk met de service afspraak die al gepland staat.
Morgen zal de leenaccu er in zitten, ben benieuwd.
Benieuwd of ze er de 90 KWh Accu inzetten waar vorige week woensdag sprake van was :biggrin:
Wel laatst foutje gemaakt om in mijn buurt stil te vallen, dan komen ze halen en brengenWerkt er de laatste tijd een erg leuke dame in DH? Je gebruikt echt elk smoesje om er heen te gaan. :tongue:
Ha!Werkt er de laatste tijd een erg leuke dame in DH? Je gebruikt echt elk smoesje om er heen te gaan. :tongue: