You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, een first world problem maar wel lastig als je een freak bent zoals ik. De optie Alloygators spookt toch door mijn hoofd momenteel maar optisch is het geen verbetering.
Laurens,
Ja is een ernstig probleem volgens de Tesla medewerker. Ik adviseer eenieder wiens auto in 2014 is gebouwd om deze grondig te inspecteren. Wat ik met zekerheid kan stellen is dat de productie van september 2014 talloze fouten bevat, fouten die geschaard kunnen worden onder fabrieksfout in mijn optiek. Als ik de problemen onder elkaar plaats en de terugkeer cyclus van de problemen en met de gereden kilometers tot en met nu, kan ik concluderen dat bij een stand van ommenabij 30000 de DU stuk gaat daarnaast gaat bij een kilometerstand van (ongeveer) 50000 gaat het scherm kapot (kosten hiervan buiten de garantie bedragen 5000 excl. btw). Met mijn ervaring en die van mijn directe Tesla bezitters verwacht ik dat het aandeel van Tesla zal dalen, als gevolg van de foutieve productie van de reeks geleverde voertuigen vanaf september 2014.
Wat kameraad HBO hier schetst is niet geheel ondenkbaar. Vanaf midden 2014 is de fabriekscapaciteit in Fremont verdubbeld met een extra productielijn en is de fabriek verder gemechaniseerd/-automatiseerd. Dat kan best wat instel- en kwaliteitsissues hebben opgeleverd. De productie van 2014 is niet voor niets nog onder de meest voorzichtige planning geëindigd....Ik adviseer eenieder wiens auto in 2014 is gebouwd om deze grondig te inspecteren. Wat ik met zekerheid kan stellen is dat de productie van september 2014 talloze fouten bevat, fouten die geschaard kunnen worden onder fabrieksfout in mijn optiek...
En nee... ze is niet van mij want ik heb ze nog allemaal op een rij. :scared:
Ha, het boutje waar de stuurkolom mee vast staat...Kijk eens hier, net gevonden onder de bestuurderszetel
Ha, het boutje waar de stuurkolom mee vast staat...
Jan, de volgende keer wel even opletten bij het optrekken in "insane modus" .Aan het stuur duwen in plaats van te trekken.
Heb t gelukkig maar 1x een jaar geleden gehad(heb ook een 5-SPZ-)..
Ik heb ook een 5-SPZ-, nog nooit stil komen te staan; klop klop.