Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Join the hobby-club! Welke ICE hebt jij nog?

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn dat allemaal van die auto's waar ze vroeger vloeistof ingooide om te kunnen rijden:)
Hele mooi cars zijn er bij zeg, woh ben er maar zuinig op.
Jep!
Sterker nog! Die vloeistof is hoogst ontvlambaar en kan je zomaar in het rondspuiten aan een (s)tankstation als je zou willen.

Dat zou eens mogelijk moeten zijn met een milieuvriendelijk product...
 
Jensen Interceptor III
V8, 7.3 liter als ik het goed heb..
Geen auto voor dagelijks gebruik of lange afstanden, toen er klachten kwamen over de actie radius hebben ze de inhoud van de brandstof tank vergroot 😆
Naar mijn idee één van de mooiste cabrio’s ooit gemaakt.
 

Attachments

  • 9CD33FB3-4CAE-4B20-918B-79BB95671EA5.jpeg
    9CD33FB3-4CAE-4B20-918B-79BB95671EA5.jpeg
    689 KB · Views: 89
Nee, heb de naam wel eens voorbij zien komen bij de club. Die overigens genootschap heet bij een Jensen 😬
Ja, de jaarlijkse sleuteldag van het genootschap wordt vaak bij hem gehouden. Stef onderhoudt onze klassiekers, waar overigens geen Jensens tussen zitten, ik ziet altijd wel 2 of 3 Jensens bij hem staan. Mooie auto's met hun combinatie van een stijlvolle Engelse carrosserie en een Amerikaans v8 blok!
 
  • Like
Reactions: MaH
Volvo Amazone B18A uit 1963. Omdat men dit niet bij mij vindt passen, heb ik er maar een laatstekker houder opgeplakt zodat je hem voor het oog ook kunt opladen. Dat staat erg leuk tussen de twee Tesla's op de binnenplaats. Wandelaars kijken en wijzen er graag heen 😂😂
View attachment 899716View attachment 899717
Een uitstekend bouwjaar in ieder geval ;)
 
  • Funny
Reactions: Sjon
Ik kan mijn tank in 1 minuut chargen, supersnel.... 20 liter tanken 😂

Alleen die 43 (of wat er nog van over is) trappelende paarden uit mijn 948cc blok hebben een drankprobleem.

Maar wacht even, die dinosap-stokers staan er toch om bekend dat ze zo razendsnel kunnen chargen? In 5 minuten weer 1000 km range, zeggen ze altijd…

Ik ben trouwens voor een hobbyclub-meeting! En dan afspreken bij een centrale SUC:)