Het is mij nu ook voor het eerst gelukt om 119kW uit een SUC te laden voor best een lange tijd waarbij inderdaad de tapering rond de 50% begon en hij eerst zelfs opliep vanaf een tijd op 112 kW te zijn begonnen. Het heeft mij gerustgesteld dat mijn Model 3 het dus kennelijk aankan en dat het waarschijnlijk vaak ook aan de SUC's ligt en/of de net belasting, vaker dan dat je zou verwachten.Ik haal bij Fastned 175 kW laders max 121 kW. Bij Superchargers vaak rond de 118 kW maximaal. De tapering begint de ene keer rond de 45% de andere keer vlak voor de 50%. Lijkt ook door temperatuur ingegeven te worden. Of dit is verandert tijdens een van de updates (zit nu op 8.5). In Zevenaar ook weleens blijven steken op 95 kW terwijl ik alleen aan de stall stond. Zal aan de grid-belasting gelegen hebben of de temp van de batterij (was ook koud toen).
Nu rijd ik heel weinig dus het zal lang duren voordat ik weet wat gemmiddeld is.