Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Via de leasemaatschappij ging ik tegen begin oktober een witte Tesla model 3 LR (zwart interieur) krijgen. Tot op vandaag heb ik nog niks gehoord ivm de levering.
Ik zou het liefst de refreshed versie hebben dus nu zit ik in twijfel wat ik best doe.

Ik zou kunnen luisteren bij de leasemaatschappij wat de status van mijn levering is maar misschien wacht ik beter nog een beetje zodat ik zeker een refreshed model krijg.
Ik weet namelijk niet of het nog mogelijk is dat ze je op dit moment aan een 2020 versie koppelen? Heeft iemand een idee of ze nog vrije 2020 modellen hebben waaraan je gekoppeld kan worden?
 
Ik weet namelijk niet of het nog mogelijk is dat ze je op dit moment aan een 2020 versie koppelen? Heeft iemand een idee of ze nog vrije 2020 modellen hebben waaraan je gekoppeld kan worden?

Sinds gisteren staan op de website van Tesla onder de lijst 'direct leverbaar' ook weer 2020 versies van de M3 LR. Op deze modellen krijg je op dit moment een korting van ca € 2.000 maar dat zou voor mij onvoldoende reden zijn om hiervoor te kiezen.
 
Ik heb vandaag bevestiging gekregen van Tesla dat ik over twee weken - eindelijk - mijn model 3 ga ontvangen. De leasemaatschappij wou mijn model 3 pas aankopen vanaf 2 oktober, en de 3 direct leverbare model 3 verdwenen toen allemaal op 30/09 uit de beschikbare voorraad.

Ik vond dat toen jammer, maar nu ik officieel weet dat ik een MY 2021 mag in ontvangst nemen, valt daar best mee te leven.
 
Ik heb vandaag bevestiging gekregen van Tesla dat ik over twee weken - eindelijk - mijn model 3 ga ontvangen. De leasemaatschappij wou mijn model 3 pas aankopen vanaf 2 oktober, en de 3 direct leverbare model 3 verdwenen toen allemaal op 30/09 uit de beschikbare voorraad.

Ik vond dat toen jammer, maar nu ik officieel weet dat ik een MY 2021 mag in ontvangst nemen, valt daar best mee te leven.
Hoe weet je zeker dat het om een 2021 gaat? Heeft Tesla dit bevestigd?
 
Een duidelijke video met de vernieuwe Model 3

Ik vraag me wel af wat de impact van dubbele beglazing is op het ontdooien van de voorruit. Ik vermoed dat dat een flink pak moeilijker wordt?

De voorruit van de M3 is (en was) wel acoustisch maar niet met dubbel glas. Zoals in dit filmpje te zien zijn alleen de ramen van de voorportieren voorzien van dubbel glas. Mijn 740iL had ook dubbel glas en die waren niet moeilijker te ontdooien dan bij de 730i met enkel glas die ik daarvoor had.