You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pre ordered in november 2018, besteld op 7 december. Nog niks gedaan met een referral code. Kan iemand mij nog helpen?
Nationale autolease biedt 4,9% voor auto’s boven de 25.000, heb alleen de voorwaarden nog niet gezien.Ben ook bezig met lease prijzen, met 24 maanden wil ik er klaar mee zijn en Tesla zelf doet enkel 36/48/60. ABN kan 24mnd met 3.25% maar die hebben een inflexibel product wat daardoor waarschijnlijk niet gaat lukken met Tesla. Elders al 5.9% gehad.
Overigens, heb je wat aan zo'n referral voor een "gewone" AWD? Ik dacht dat ik las dat alleen de performance voordeel krijgt?
Nationale autolease biedt 4,9% voor auto’s boven de 25.000, heb alleen de voorwaarden nog niet gezien.
Wat is er zo inflexibel aan het product van ABN? Rente klinkt wel goed namelijk.
Zie Referral actie voor justdiggit voor het steunen van het goede doel justdiggit met een referral code!Pre ordered in november 2018, besteld op 7 december. Nog niks gedaan met een referral code. Kan iemand mij nog helpen?
Ik dacht dat de nhtsa (waar jij naar verwijst) een ranking had opgesteld van de veiligste auto’s, maar dat is niet zo.
Voor mij is de uiteidelijke keuze toch op een Kona gevallen. Ik heb toch nog kunnen bestellen met levering in april.Oef oef oef... ruim een jaar geleden nu dat ik keek welke betaalbare elektrische auto's met een beetje laadruimte (drie kinderen) en serieuze actieradius er nu op de markt waren/kwamen. Toen was de keuze: Tesla Model 3 of Opel Ampera. De Leaf viel af omdat de long range er nog niet snel aan kwam. De M3 leek er toen (toen...) binnen 3-6 maanden te zijn. De Ampera was meh. Meer was er niet. Daarna een jaar lang eigenlijk niet meer gekeken. Maar nu... zowel de Kona (maar wel erg beperkt in laadruimte) als de Kia E-Niro lijken de M3 echt aan alle kanten in te halen als ik eerlijk ben: véél goedkoper met redelijk vergelijkbare actieradius (voor lease scheelt het 300 euro per maand bijvoorbeeld) en met name de E-Niro rijdt prima en heeft tal van gadgets. Tesla had een ongelooflijke koppositie, maar ze lijken nu aan alle kanten te worden ingehaald. Dit jaar al, en dan te bedenken dat er de komende 1 a 2 (!) jaar tig merken ook met elektrische auto's bij komen. Wordt wel heel spannend zo.. Enige wat me serieus verbaast is dat er nog geen enkele stationwagen met rond de 400km actieradius in aantocht is. Tenzij ik iets gemist heb..
Anyhow: ik vind het waanzinnig wat er nu op de elektrische markt gebeurt. Wat gaat het snel zeg...
dat zijn toch gewoon de huidige tarieven geldend voor de S/X? Dus 20 cent.Heeft iemand al een beeld wat voor elektriciteitstarieven Tesla gaat rekenen voor laden bij een SuC? Zou dat lager liggen dan andere laadmogelijkheden zoals FastNed (en dus meer M3 verkeer naar SuC’s trekken) of juist niet?
Voor mij is de uiteidelijke keuze toch op een Kona gevallen. Ik heb toch nog kunnen bestellen met levering in april.
voor 47 K krijg ik straks ipv de Zoe geen M3 maar wel : een schuifdak, een 5e deur (wel zo makkelijk met onze nieuwe pup), geventileerde stoelen, HUD, hogere zitpositie, hele bedrag valt in de 4% catagorie. Voor mijn budget de beste oplossing met dus een aantal leuke extra's
NL & FR is 20 ct/kWh, B 23 ct.Heeft iemand al een beeld wat voor elektriciteitstarieven Tesla gaat rekenen voor laden bij een SuC? Zou dat lager liggen dan andere laadmogelijkheden zoals FastNed (en dus meer M3 verkeer naar SuC’s trekken) of juist niet?
Volgens mij geldt dit alleen voor de US versie, EU versies van de S en X zijn standaard al voorzien van deze extra security. Komt door andere wetgeving. Kan er wel vanuit gaan dat de 3 dezelfde security heeft.@dries
- De S en X zouden voorzien kunnen worden van een Tesla "enhanced security" accessoire.
...de Kia E-Niro lijken de M3 echt aan alle kanten in te halen als ik eerlijk ben: véél goedkoper met redelijk vergelijkbare actieradius (voor lease scheelt het 300 euro per maand bijvoorbeeld) en met name de E-Niro rijdt prima en heeft tal van gadgets. Tesla had een ongelooflijke koppositie, maar ze lijken nu aan alle kanten te worden ingehaald. Dit jaar al, en dan te bedenken dat er de komende 1 a 2 (!) jaar tig merken ook met elektrische auto's bij komen. Wordt wel heel spannend zo.. Enige wat me serieus verbaast is dat er nog geen enkele stationwagen met rond de 400km actieradius in aantocht is. Tenzij ik iets gemist heb..
Anyhow: ik vind het waanzinnig wat er nu op de elektrische markt gebeurt. Wat gaat het snel zeg...