jpvdheijn
Active Member
Even een stukje of topic en dan weer on topic. Uncle Bjorn heeft een test gedaan met de oude M3P en de nieuwe M3P met heatpump om te kijken wat de prestaties zijn.
Je kunt goed zien dat de heatpump te veel warmte uit het batterij pakket ontrekt waardoor de performance drastisch achteruit gaat.
terug on topic, als de M3 SR+ ook deze heatpump heeft dan krijg je met de huidige werking van de heatpump dus nooit je batterij op temperatuur als je maar 100km/u rijdt in Nederland. Ik denk dat het gedrag van de heatpump de sleutel tot het oplossen van het probleem zou kunnen zijn.
Het zou eens mooi zijn of iemand hier met een LFP accu eens een grootte rit kan maken zonder de verwarming in de auto te gebruiken, of deze heel laag te zetten en dan te kijken wat de SuC snelheden gaan zijn.
Je kunt goed zien dat de heatpump te veel warmte uit het batterij pakket ontrekt waardoor de performance drastisch achteruit gaat.
terug on topic, als de M3 SR+ ook deze heatpump heeft dan krijg je met de huidige werking van de heatpump dus nooit je batterij op temperatuur als je maar 100km/u rijdt in Nederland. Ik denk dat het gedrag van de heatpump de sleutel tot het oplossen van het probleem zou kunnen zijn.
Het zou eens mooi zijn of iemand hier met een LFP accu eens een grootte rit kan maken zonder de verwarming in de auto te gebruiken, of deze heel laag te zetten en dan te kijken wat de SuC snelheden gaan zijn.