Wat is wijsheid
1. Wachten op Juniper of
2. Huidige versie Y LR met de -4k nemen.
De M3 LR '2019 met FSD die we nog hebben moet er in de komende 4-5 maanden na 140k uit. Y stond al op de shortlist. M3 doorrijden is qua km niet mogelijk en door
+
niet zinvol.
Range - huidige van de M3 LR is wel de onderkant. In de praktijk in de winter ca 350 bijladen tot 80% en 250 ' echte' snelweg km overhouden en in ca 2 uur oprijden. Dat zo'n beetje het praktische minimum. KM's haalbaar met deze versie?
Performance van '19 M3 LR was meer dan genoeg. Staat 96% tijd op Chill Die 1-1.5 sec ga ik, behalve de receptioniste van de bandenboer, niet missen denk ik. Correct?
Bediening - rij al 100 jaar met richtingaanwijzers aan het stuur. Mij lijkt zonde redelijk onhandig. Koud watervrees?
Ambiance en LED lampies update boeit me niet. Faclift FOMO - idem (is voor AUDI kleuters). Display achterin kan alleen maar kapot met teamleden van de Jr's achterin naar uitwedstrijden.
Stoelen. Beter?
FSD mogen ze bi T nog een tijdje op kauwen. Geld was / is beter besteed aan een goed doel.
Prijs van de Juniper. Iemand een educated guess wat de verwachte prijs zal gaan worden. Heb dat bij facelift M3 niet goed gevolgd hoe de laatste maanden korting en pricing bijintro nieuwe model is gegaan.
Als nieuwe prijs terug boven de oude prijzen van ca 1/1/24 is dan is het misschien de moeite om te wachten (levertijd kan wel gaan oplopen / tegenvallen ivm Suez ed)