Jobbeke
(Peter)
De stekker van de trekhaak voor de m3 inpluggen is een ramp, het inpluggen voor de highland een grote ramp.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als het is zoals bij de MY kan je de support van het stopcontact wat verbuigen zodat het stopcontact wat schuin naar boven wijst. Als het zo is, heb je geen problemen meer.De stekker van de trekhaak voor de m3 inpluggen is een ramp, het inpluggen voor de highland een grote ramp.
Trekgewicht (1000kg) en kogeldruk (100kg) staan op gelijkvormingheidsattest. Ik ben wel nog op zoek naar een trekhaak die ik kan monteren.Er staat nu ook niet meer expliciet bij dat een trekhaak toevoegen achteraf niet mogelijk is. Hopelijk is dat dus ook het geval en gaat de nieuwe Model 3 nu ook standaard trekgewicht krijgen
Stuur maar een persoonlijk bericht als je nog op zoek bent naar een website waar een ruime keuze is aan after-market trekhaken.Trekgewicht (1000kg) en kogeldruk (100kg) staan op gelijkvormingheidsattest. Ik ben wel nog op zoek naar een trekhaak die ik kan monteren.
Zeker als het een gele is.Zo zonde dat op dat front straks een nummerplaat moet
Zeker als het een gele is.
Ik heb een S zonder stalks. Laatst een Y met stalks en rond stuur meegekregen als loaner.Ik kreeg wegens schade aan m'n M3 een vervangende auto mee. Een Renault Austral. Een (non-plugin) hybrid. "Full hybrid" zoals Renault dat noemt. LoL. Geweldig, een accu die je niet met een stekker hoeft te laden, waarom heeft Tesla dat niet bedacht? Oh wacht...
Afijn, Ik post dit bericht in het Highland draadje omdat ik m'n bedenkingen heb bij het stalkless design daarvan. Waarschijnlijk ga ik voor een Y en hoef ik mij toch niet druk te maken om ontbrekende stalks, maar Renault's oplossing is het andere uiterste: 4 (vier) stalks, 3 rechts en 1 links!
Ik heb geen Highland maar wel een M3 met Brink trekhaak -> alles uit de opsomming werkt perfect alleen de achteruitrij-sensoren worden niet uitgeschakeld. Zelfs een defect lampje bij de aanhanger of fietsendrager wordt netjes gemeld op het scherm (& melding automatisch gereset na loskoppelen 13P-stekker of vervangen lampje) Ik weet wel dat er verschillende aansluitsetjes zijn, daar zal meer verschil door ontstaan dan door het fabricaat trekhaak.Hallo,
ik heb sinds december vorig jaar een nieuwe Model 3 Highland. Ik had er graag een trekhaak op gehad, doch als ik die origineel bij besteld duurde de levering 4 maanden langer, dus heb ik maar geopteerd om deze nadien op te bouwen. Wat volgens Tesla absoluut geen probleem is. Nu zijn we echter al 5 maanden verder en nog steeds is de retrofit van een trekhaak nog niet beschikbaar bij Tesla. Ik ben dan maar eens verder gaan speuren en bij Brink bieden ze wel een trekhaak aan voor de Model 3. Mijn vorige Tesla (S85D - bouwjaar 2015) had ik ook een Brink trekhaak en was daar best tevreden over. Nu waarschuwt mijn garage waar ik die wil bestellen echter dat er blijkbaar een aantal zaken die mogelijk problemen kunnen bezorgen als je een fietsendrager op de trekhaak van Brink monteert. De achteruitrijsensoren worden niet uitgeschakeld, cruise control zou mogelijks niet goed werken en ook het detectiesysteem dat waarschuwt bij het wisselen van rijstrook zou ook niet correct werken.
Vandaar de vraag of er iemand is die reeds een (niet-Tesla) trekhaak reeds laten monteren heeft op een Model 3 Highland en wat dan de ervaringen hiermee zijn?
De standaard Tesla oplossing werkt perfect als je de stekker wat omhoog buigt (is gemonteerd op een relatief dun plaatje dat kan verborgen worden)verademing tov standaard Tesla-oplossing)
Op autoweek en dergelijke werd er al wel eens smalend gezegd dat de model3 de nieuwe kadett was.Model 3 in NL weer €2k in prijs gezakt.. met SEPP al instappen vanaf €39k
Ze hebben al gelijk. Ik zeg hier al een paar jaar dat de M3 en/of MY de nieuwe kevers of golfs worden van de EVs.Op autoweek en dergelijke werd er al wel eens smalend gezegd dat de model3 de nieuwe kadett was.
Niet dat ik een hoge pet op heb van de commentatoren maar straks krijgen ze nog gelijk
Ik zie dat eerder als een compliment.Op autoweek en dergelijke werd er al wel eens smalend gezegd dat de model3 de nieuwe kadett was.
Niet dat ik een hoge pet op heb van de commentatoren maar straks krijgen ze nog gelijk