Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ramen tinten met raamfolie

This site may earn commission on affiliate links.
Daar ging het niet om. Jij zei ik stuur je door en verdien er niets aan. Bij die firma koste het EUR 175,-. EN na wat geknutsel met facturen moest ik bij jouw EUR 250,- afrekenen. Hoezo ik verdien er niets aan.... Wel eerlijk blijven gast... @herb_k ,
gast.......met alle respect hoor. Velen van ons kennen herb_k als een zeer enthousiast en vakbekwaam Tesla enthousiast. Hij verdient meer respect dan dit......gast; hij heeft niet met je geknikkerd!
 
  • Love
Reactions: herb_k
Bij proautotint.nl geweest in Venray. 70% voor, 20% achter. Dot-matrix techniek waarbij dus geen witte randen. Fraai resultaat. Zal foto posten als ik tijd meer tijd heb.
 

Attachments

  • IMG_2326.jpg
    IMG_2326.jpg
    458.7 KB · Views: 155
  • Like
Reactions: MJKA
Daar ging het niet om. Jij zei ik stuur je door en verdien er niets aan. Bij die firma koste het EUR 175,-. EN na wat geknutsel met facturen moest ik bij jouw EUR 250,- afrekenen. Hoezo ik verdien er niets aan.... Wel eerlijk blijven gast... @herb_k ,

Ik heb nog nooit van dit soort dingen meegemaakt met klanten, en eigenlijk geen zin om hier discussies aan te gaan.
Maar mij “gast” noemen gaat te ver.
€250,- hadden we vooraf afgesproken en dat is een nette prijs, waar ik het nu al niet meer voor gedaan krijg.

Het is onzin als je denkt dat iemand een Tesla van raamfolie voorziet voor €175,-
Het betreffende bedrijf ramen tint VANAF €175,- (maar geen Tesla, wel een Picanto e.d.)
Hier de link van het betreffende bedrijf. Prijzen - PRO CAR STYLING
Ik nodig iedereen uit om een offerte aan te vragen voor een Model S.
 
Last edited:
Kijk dit is vakwerk!! Bij mij is het slecht gedaan. witte spikkels op de zijruiten. en heel slecht afgeknipt op de zijruiten. de zijruiten zijn ook te donker. al met al een miskoop via herb_k

Kleur is door je zelf gekozen. Zijn heel veel kleuren beschikbaar.

Je gaat geen discussie aan, maar en passant vermeld je mij wel in een quote hierboven.. heel chique hoor....
PS Ik hield het nog netjes... ik heb nog wel wat andere bewoordingen die ik hier niet zal uiten.

Jij begon zelf met de discussie.
Ik zeg niks meer. Over en uit