Ik vind dat je iets geks zegt ja. NoA is enkel op snelwegen en tot het einde van de afrit. Daarna is het zelf sturen, behalve op gewone wegen met voldoende belijning waar je lane keeping en TACC kan aanzetten. Niks daarin zou je doen geloven dat je tot 5 meter van een supercharger kan gereden worden en dan nog die laatste 5 meter zelf moet rijden.
De autopark-functie rekent op belijning of nabij geparkeerde auto's. Veel superchargers hebben geen belijning, en moet je echt wel zelf sturen.
Kom op, dat sturen is nog altijd een verplicht onderdeel van het rijexamen en dus noodzakelijk om je rijbewijs te behalen, en je rijbewijs is ook nog altijd noodzakelijk om met je Tesla te mogen rijden. Het zijn nog altijd rijassistentie-systemen, niet autonome rijsystemen.
De autopark-functie rekent op belijning of nabij geparkeerde auto's. Veel superchargers hebben geen belijning, en moet je echt wel zelf sturen.
Kom op, dat sturen is nog altijd een verplicht onderdeel van het rijexamen en dus noodzakelijk om je rijbewijs te behalen, en je rijbewijs is ook nog altijd noodzakelijk om met je Tesla te mogen rijden. Het zijn nog altijd rijassistentie-systemen, niet autonome rijsystemen.