Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Denk idd dat het te wijten is aan het veel stil staan. Ik maak nog gewoon iedere dag mijn kilometers. Merk niks van het opstarten van de systemen.
Auto ‘leert’ wat de tijdstippen zijn dat hij klaar moet staan en probeert zo de vampire drain te beperken. Als ik om 20u00 nog eens in mijn auto stap, dan duurt het een tijdje voor de schermen opgestart zijn. ‘S morgens om 7:00, kan ik direct starten.
Het zou dus kunnen dat door veel stilstaan het beschikbaarheidsschema overhoop gegooid wordt.
Spijtig dat dit schema enkel op tijd werkt en niet op locatie. Als ik ‘s avonds niet thuis ben, zou hij mogen weten dat hij beschikbaar mag blijven.
Maar ook vanuit deep sleep is het geen drama om op de ontwaking te wachten. Ik schat 20 seconden.
 
  • Informative
Reactions: Hans59
Hoe kom jij aan deze info, staat dit ergens (Teslafi) of weet jij gewoon alles? ;)

Haha, dat laatste :p

Nee, het is een vergelijkend warenonderzoek geweest. Ik heb meerdere mensen gesproken met MCU1 + HW3.0 en ze zitten allemaal op versie 36.11 inclusief mezelf. Dus het is meer een N=5 situatie, mocht jij ook nog op 36.11 zitten dan hebben we N=6 te pakken ;)
 
Ben er net achter gekomen dat je op de model 3 door de hendel lang naar beneden te drukken de verhoging van de snelheid ook kan bevestigen nav. een nieuwe snelheidslimiet. En ik eerst maar mikken op dat verkeersbord op het scherm... Is dit nieuw sedert .44?

Geen idee maar met de Model S is dat altijd al zo geweest. AP pookje naar je toe trekken en vasthouden neemt de max snelheid over.
 
Gisteren even op AP gereden op 70km wegen. Bij scherper draaiende bochten (goed belijnd) heb ik het gevoel dat deze hiervoor echt beter, zonder probleem, genomen werden. Je merkt goed dat de wagen niet afremt en uiteindelijk er de brui aangeeft. Ik hoop dat de re-write ook voor normale AP iets zal bijbrengen want dit leken mij nu geen extreem moeilijke situaties.

Ik vond ook dat hij erg dicht naar tegenkomend verkeer reed vooraleer terug mooi in het midden te rijden na elke buiging in de weg.

Ook moet ik ingrijpen telkens ik aan een "eiland" kom op de weg of de wagen rijdt er knal op in plaats van gewoon tussen de lijnen op de weg te rijden.

Precies dat de camera slechts een meter of 2 voor de wagen uitkijkt ...