Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.24.xx

This site may earn commission on affiliate links.
15000 Tesla’s is een prima steekproef. 0 daarvan hebben deze versie.

Het geeft een goed beeld, maar het is wel een subset. De 'savvy' gebruikers die dit soort tools installeren zullen waarschijnlijk wat vaker de updates op snel hebben staan en anderzijds mogen betatesters/earlyaccess rijders dit soort tools niet gebruiken.
 
Ongeveer 1% van de rondrijdende Tesla's. Het is niet niks maar een kleine test-uitrol onder een paar duizend auto's wordt makkelijk gemist. Overigens is de release inmiddels al gespot door een andere tracker, Teslascope:
Inmiddels heeft Tesla fi er ook 1. Schiet niet erg op. Overigens is 1% heeel veel voor een steekproef.
 
15000 Tesla’s is een prima steekproef. 0 daarvan hebben deze versie.
Zeker, maar alleen als je de voorwaarden van de uitrol weet, en de steekproef kan houden onder alle auto’s. Nu weet je simpelweg nog niks, kan best een uitrol zijn voor beta testers, en dan alleen in Amerika. Dan heb je dus geen steekproef waar wij als generaal publiek iets aan hebben. Maar goed, hij is gesignaleerd!
 
  • Like
Reactions: Jobbeke

Additions in 2021.24

  • Disney+ ALLEEN USA
  • Car Wash Mode Niet gezien in 2024.24.2
  • Mirror Auto Dim Niet gezien in 2024.24.2
  • Dashcam Improvements GEZIEN in 2024.24.2
  • Range Display Niet gezien in 2024.24.2, maar straks even verder kijken
  • Remain Connected to Wi-Fi in Drive GEZIEN in 2024.24.2
  • New Language Support GEZIEN in 2024.24.2
  • Autopark Alleen Plaid?
  • Navigation Lane Guidance ALLEEN CHINA
  • Navigation Voice Guidance ALLEEN CHINA
  • Navigation Route ALLEEN CHINA
 
Last edited:
  • Like
Reactions: pati07 and Niek

Additions in 2021.24

  • Disney+ ALLEEN USA
  • Car Wash Mode Niet gezien in 2024.24.2
  • Mirror Auto Dim Niet gezien in 2024.24.2
  • Dashcam Improvements GEZIEN in 2024.24.2
  • Range Display Niet gezien in 2024.24.2, maar straks even verder kijken
  • Remain Connected to Wi-Fi in Drive GEZIEN in 2024.24.2
  • New Language Support GEZIEN in 2024.24.2
  • Autopark Alleen Plaid?
  • Navigation Lane Guidance ALLEEN CHINA
  • Navigation Voice Guidance ALLEEN CHINA
  • Navigation Route ALLEEN CHINA
Alternatieve route??
 
Klein stukje gereden (stadsverkeer) met 24.2. Positief was dat de auto nu bij een rood verkeerslicht tot de stopstreep doorreed en dat ook nog in een normaal tempo. Hiervoor was het erg abrupt remmen en een afstand van een paar meter. Verder weinig veranderingen bemerkt.

Zonder negatief te willen doen: er is voor mij zo goed als geen nieuwe functionaliteit. Zelfs de carwashmode staat er niet bij.... Wachten wel weer op 2021.28.x
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Eriksc
Inmiddels staan de release notes op notateslaapp. Voor een MS Europa zit er bar weinig in, zelfs de carwashmode ontbreekt :mad:

 
Dit werkt dus niet?
Screenshot from 2021-08-11 12-52-24.png

Of moet je dit altijd doen voor de wasstraat?
Screenshot from 2021-08-11 12-51-39.png

Klinkt een stuk minder 123
 
Ik meen mij te herinneren dat dat 'vroeger' wel het geval was. Sindsdien zet ik ze altijd uit, dus zou het verder niet kunnen zeggen. Wel is het zo dat bij mijn wasstraat de auto eerst met een hogedrukreiniger wordt afgespoten (auto staat dan in P of D) en dan op de rolband gaat (in N).

Maar zou zo maar per model en firmware versie kunnen verschillen....