Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.24.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Hoe ver ik het begrijp is dat software aankondigen over LTE gaat.
Effectief downloaden moet altijd via WIFI.
Nee, ik heb al verschillende scenario's gezien. Met WiFi heb je een voordeel dat ie met een software-update niet wacht op een WiFi-verbinding maar gewoon begint te downloaden. Maar er zijn al gevallen bekend van mensen die zonder wifi ook een software-update kregen.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: fryeBE and Krisja
Deze morgen melding dat er nieuwe SW (2021.24.3) klaar stond om te installeren.
Dit vond ik sterk omdat ik in mijn ondergrondse garage (nog) geen WiFi heb en mijn Nav software dus al dagen staat te wachten om te downloaden.
Op sommige dagen heb ik wel (beperkt) LTE in de garage. Is er een verschil in het aanbieden van software dat deze er wel automatisch doorkomt en de Nas SW niet wil downloaden?
Raar. In juni nog in het buiteand bericht gekregen dat er een update klaarstond. Ook alleen LTE. Toen ik thuis kwam was de melding weg en viel er niks meer te downloaden.
 
Dat is het rare, ik heb geen melding gekregen (althans niet gezien) dat er een update klaarstond om te downloaden. Ik heb de melding gekregen dat de update klaarstond om te installeren.
Toestemming geven om te installeren hield in dat ik ook 25 minuten (de duur van de installatie) niet kon gaan rijden. Dus de update is zonder mijn weten gedownload (dus zeker niet op WiFi).
 
Deze morgen melding dat er nieuwe SW (2021.24.3) klaar stond om te installeren.
Dit vond ik sterk omdat ik in mijn ondergrondse garage (nog) geen WiFi heb en mijn Nav software dus al dagen staat te wachten om te downloaden.
Op sommige dagen heb ik wel (beperkt) LTE in de garage. Is er een verschil in het aanbieden van software dat deze er wel automatisch doorkomt en de Nas SW niet wil downloaden?
Ik kreeg tijdens mijn vakantie eerst de melding voor de navigatie (maar nergens Wifi dus wachten...) en een week later ook voor .12.25.7 maar die kwam vervolgens ook niet meer binnen via LTE. Eenmaal thuis begonnen beide updates te lopen. Nu maar weer wachten op .24.3.
 
Versie 2021.24.3 op MX HW3: Richtingaanwijzer helemaal doordrukken initieert de auto lane change ineens weer. Richtingaanwijzer alleen een tikje geven is flink vernacheld aangezien deze niet meer werkt als je net voor de start van de onderbroken lijn drukt. Dan knippert hij alleen maar 3x en doet dan niks.
 
Last edited:
Versie 2021.24.3 op MX HW3: Richtingaanwijzer helemaal doordrukken initieert de auto lane change ineens weer. Richtingaanwijzer alleen een tikje geven is flink vernacheld aangezien deze niet meer werkt als je net voor de start van de onderbroken lijn drukt. Dan knippert hij alleen maar 3x en doet dan niks.
Lijkt me een regressie bugje... Maar hier met S100D sinds die versie nog niet op de (Franse) snelweg gereden....
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de carwash functie.….
Stilletjes hoop ik dat er een menu item bijkomt waarbij met 1 druk op de knop mijn auto automatisch wordt gewassen. zou de beste software feature ooit zijn :cool:
je bedoelt dat je Tesla volledig zelfrijdend naar een autowasstraat rijdt en daarna schoon en glimmend zich zelf weer voor je huis parkeert