Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.26.*

This site may earn commission on affiliate links.
2023.26.1 rolt nu uit:


Release notes:
 
2023.26.1 rolt nu uit:


Release notes:
Hoe lang duurt het normaal voor een update de Benelux bereikt? Ik heb dit weekeinde net 2023.20.8 aangeboden gekregen (en geïnstalleerd)
 
Hoe lang duurt het normaal voor een update de Benelux bereikt? Ik heb dit weekeinde net 2023.20.8 aangeboden gekregen (en geïnstalleerd)

De eerste installs zijn er al in NL. Het gaat meestal niet hard bij een eerste uitrol, kan tussen de paar dagen en weken duren voor de meeste hem aangeboden krijgen:

Screenshot 2023-07-19 at 08.07.23.png
 
  • Helpful
Reactions: Hes Paul
Ik heb 2023.26.1 net binnen gekregen.

Eerste indruk is dat spotify stabieler werkt.
Normaal heb ik altijd connectie problemen met Spotify de eerste 5 minuten van een rit. Nu was het vlot en onmiddellijk.

Lijkt ook dat ze de "New episodes" van TuneIn hebben overgenomen om de podcasts met nieuwe episodes in een lijstje weer te geven.
 
  • Like
Reactions: Niek
Ik bedoel meer of er een overzicht is of mensen met "Geavanceerd" ook sneller updates krijgen dan mensen met "standaard", In de comments wel ergens gelezen dat iemand op geavanceerd stond en dat zijn buurman met standaard altijd eerder updates kreeg, maar dat is n=1.
Ik heb beide auto’s op geavanceerd staan en er is geen logica te ontdekken. De ene keer zijn de updates er snel de andere keer duurt het heel lang. Soms komen ze op dezelfde dag binnen en soms zit er dagen/weken tussen.
 
  • Like
Reactions: MaartenD and Niek
Ik heb 2023.26.1 gisteren binnen gekregen. Wat me nu opvalt is dat in de app staat 80% aanbevolen voor dagelijks rijden. Ik dacht dat dit er nooit stond en dat deze juist 90% was voor dagelijks. Iemand anders dat opgevallen? Of heb ik het gewoon hiervoor gemist?
 
Ik heb 2023.26.1 gisteren binnen gekregen. Wat me nu opvalt is dat in de app staat 80% aanbevolen voor dagelijks rijden. Ik dacht dat dit er nooit stond en dat deze juist 90% was voor dagelijks. Iemand anders dat opgevallen? Of heb ik het gewoon hiervoor gemist?
Bij staat er nog steeds 90% voor dagelijkse ritten. Van welk jaar is jouw Tesla?
 
  • Like
Reactions: michelvd
Bij staat er nog steeds 90% voor dagelijkse ritten. Van welk jaar is jouw Tesla?
mei 2023. Heb ook geavanceerd aan staan en hangt aan de wifi thuis. Hiervoor was het 90% en daarboven pas een waarschuwing. Misschien uit ervaring dat het toch naar de 80% moet? En de dagelijkse ritten het liefst boven de 50% zoals in de auto te zien is. Dus eigenlijk maar 30 % te gebruiken wat goed is voor de auto??