Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.24.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb dus .24 sinds vrijdag ochtend. Sindsdien, ik heb het gevoel dat de LTE probleem (voor degene die het probleem hebben) bijna verdwenen is. Allen twee gevallen gehad, ivm systematisch ervoor. Andere hebben dit ook gemerkt?
 
Blijkbaar is 2021.32.5 uit.
1630248963739.jpeg
 
Kan wel de hotspot gebruiken maarja met gratis premium connectivity zie ik daar de voordelen niet van in.
Kom toch altijd al? Alleen werd bij het in D zetten, de verbinding verbroken en moest je daarna opnieuw verbinden. Misschien is het dat wat nu verholpen is. Heel lang geleden was er het probleem dat als hij aan je thuiswifi hing als je vertrok dat het heel lang duurde voor hij op LTE overschakelde. Dat is toen verholpen door de wifi uit te zetten bij het in D zetten. Maar dat is dan niet ok bij een hotspot. En zo is het altijd iets..
 
Met 24.4

Twee bugjes

1) in zijn achteruit gezet, camera popt op. Weer naar voren, camera blijft staan en wil niet meer weg! Restart verhelpt het;
2) normaal zoomt navigatie in bij verlaten snelweg, helaas al paar keer met 24.4 gehad dat dat *niet* gebeurt.
 
Trouwens, nooit eerder deed autopilot een volgende afslag als je dus op deze baan reed. Sinds 2021.24 neemt AP deze wel!


1630401436422.png




Mits in ieder geval "simpel" zoals bovenstaande.

De volgende neemt AP absoluut niet. Ik denk veel te scherp. Sowieso gaat AP daar goed de fout in. Klopt niks van de snelheid en door waarschijnlijk de UNECE regels genurfed.

1630401557919.png
 
  • Informative
Reactions: Stream
Nog een andere situatie die nu goed gaat. Hier linksaf ging AP door "fleetspeed" eerst stukken langzamer rijden en eenmaal de bocht in kreeg je de bekende AP alarm beepjes. Nu drift AP nog wel steeds naar buiten (rechts) maar remt niet flink af en zonder alarm. Laatste release heeft dus wel duidelijk AP verbeteringen gebracht.

1630401734109.png


 
Nog een andere situatie die nu goed gaat. Hier linksaf ging AP door "fleetspeed" eerst stukken langzamer rijden en eenmaal de bocht in kreeg je de bekende AP alarm beepjes. Nu drift AP nog wel steeds naar buiten (rechts) maar remt niet flink af en zonder alarm. Laatste release heeft dus wel duidelijk AP verbeteringen gebracht.

View attachment 703490

Iemand al ervaring met deze versie met een oprit met twee banen waarbij een baan steeds smaller wordt? AP probeert tot dusverre dan dat steeds smaller wordende baantje aan te houden met een disengage tot gevolg.
 
Iemand al ervaring met deze versie met een oprit met twee banen waarbij een baan steeds smaller wordt? AP probeert tot dusverre dan dat steeds smaller wordende baantje aan te houden met een disengage tot gevolg.
Deze situatie? Dit vind AP niet tof, maar dat komt omdat deze niet een rijbaanverplaatsing zelf uitvoert want dat mag niet van UNECE. Maar uiteindelijk komt deze wel op de middelste rijbaan met ook gebruik van het linkerknipperlicht.

Maar dat is meer een geforceerde actie dan daadwerkelijk ondersteuning.

1630408309361.png
 
  • Like
Reactions: jww1966
Ik heb sinds 2021.24.4 ineens een stuk meer last van nagging, terwijl ik het stuur vasthoud zoals ik het altijd doe. Als ik dan het stuur heen en weer beweeg gaat de nag ook niet in een keer weg. Ik moet het echt langdurig heen en weer bewegen voordat het weer verdwijnt. Iemand anders daar ook last van?