Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.36.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn hier uberhaupt mensen met iets anders dan een apple?
't is hier toch geen kia forum:)

Ik heb hier een Google Pixel 3... Fijne mobiel... maar nu bijna 3 jaar oud en krijgt nu geen updates meer. Net nog op de valreep Android 12 gekregen maar dan houd het op. Nog een half jaar security updates dacht ik...

Zit je dan met een mobiel.. hij doet het nog super en voelt niet traag aan.

Apple heeft volgens mij 5 jaar updates en hierdoor begin ik nu toch ook te twijfelen om weer terug naar Apple te gaan (vroeger had ik een iPhone 4.. wat een bak ellende was iOS toen).
 
Apple heeft volgens mij 5 jaar updates en hierdoor begin ik nu toch ook te twijfelen om weer terug naar Apple te gaan (vroeger had ik een iPhone 4.. wat een bak ellende was iOS toen).
Ik ben pas vorige maand geüpgraded naar een een iPhone 13. Daarvoor had ik een X, en mijn dochter is er heel blij mee. Zij gebruikte een iPhone 6 tot voor kort.

Oh, en die X krijgt nog altijd updates. Inmiddels 4 jaar oud.

Mijn vrouw gebruikt nog altijd haar X.

Maar voor mij moet je het ook in het ecosysteem zien: ik heb alles van Apple, en dat betekent ook dat alles synchroon loopt en op alle toestellen beschikbaar is.

En blijkbaar lopen de updates van Tesla makkelijker binnen ;)

Maar we maken hier geen iPhone topic van.
 
Wat een drama is versie 2012.36.5.5. Ik reed gisteren een rondje om het groene hart en ‘s ochtends richting Utrecht was AP totaal onbruikbaar. De auto wilde niet in zijn baan blijven maar schoof steeds naar links tot over de middenstreep heen. Daarnaast kreeg ik om de haverklap stuurcorrecties ‘voor mijn veiligheid’ naar mijn hoofd geslingerd. Vandaag ook weer. Ik zet op de A44 mijn richtingaanwijzer naar rechts uit om twee banen op te schuiven. Na de eerste baan weer alle alarmbellen. Bij eerdere versies heb ik dit nog nooit gehad.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
Wat een drama is versie 2012.36.5.5. Ik reed gisteren een rondje om het groene hart en ‘s ochtends richting Utrecht was AP totaal onbruikbaar. De auto wilde niet in zijn baan blijven maar schoof steeds naar links tot over de middenstreep heen. Daarnaast kreeg ik om de haverklap stuurcorrecties ‘voor mijn veiligheid’ naar mijn hoofd geslingerd. Vandaag ook weer. Ik zet op de A44 mijn richtingaanwijzer naar rechts uit om twee banen op te schuiven. Na de eerste baan weer alle alarmbellen. Bij eerdere versies heb ik dit nog nooit gehad.
it’s not a bug, it’s a feature
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Gisteren Naarden - Emmeloord vv met 2021.36.5.5

In tegenstelling tot @pvkeep was ik aangenaam verrast. Zowel heen en terug geen enkele onderbreking van FSD/NOA. Dat was erg relaxed...

Blijft apart dat ervaringen zo sterk kunnen verschillen...
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Zeker! En hoe druk het is, het weer... Speelt allemaal mee.

Maar de problemen van Paul lijken zo te lezen wat generieker. Een Tesla hoort gewoon in zijn baan te blijven. Ik zou bijna denken aan defecte camera oid.
Dit heeft de auto nog nooit eerder vertoond. Dinsdag ga ik weer een stukje rijden. Ik laat wel weten wat de resultaten zijn.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
  • Like
Reactions: FrankV
  • Informative
Reactions: Hbrink
Ik weet niet in welke versie de 'wasstraat' modus is toegevoegd, maar gisteren heb ik het eens geprobeerd , maar niet echt een succes.

Ik zet de auto in wasstraatmodus en rij de wasbaan op. De 'roll' modus zou automatisch aan moeten gaan volgens mij als hij op een wasbaan staat, maar hij bleef staan waar hij stond. Na 2 gemiste tows heb ik hem uiteindelijk maar zelf in Neutraal gezet (en ruitenwissers uit). Ben ik iets vergeten? Had ik hem verder op de wasbaan moeten zetten?
 
Ik weet niet in welke versie de 'wasstraat' modus is toegevoegd, maar gisteren heb ik het eens geprobeerd , maar niet echt een succes.

Ik zet de auto in wasstraatmodus en rij de wasbaan op. De 'roll' modus zou automatisch aan moeten gaan volgens mij als hij op een wasbaan staat, maar hij bleef staan waar hij stond. Na 2 gemiste tows heb ik hem uiteindelijk maar zelf in Neutraal gezet (en ruitenwissers uit). Ben ik iets vergeten? Had ik hem verder op de wasbaan moeten zetten?
Zie: Model 3 is wasstraat, versnelling in D of N?