Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.6.*

This site may earn commission on affiliate links.
S85 hier. Op US thread rapporteerde iemand dat hij snellere SuC laad snelheid zag.
Heb zelf nog geen kans gehad om te testen. Iemand hier heeft dit ook ervaren?
Ik had zaterdag toevallig een lang ritje en deed een sanitaire break bij de SuC in Breukelen.
Daadwerkelijk maar 5 minuten gestopt en geladen, puur voor een beetje extra speling om thuis te komen.
Van 20 -> 35% ongeveer. Ik zag dat hij een paar keer richting de 145-147kW ging.
Dat heb ik ook niet eerder gezien bij mijn auto, dus misschien heeft 2023.6.8 ook een klein beetje verbetering in de SuC snelheid gebracht.
 
Ik had zaterdag toevallig een lang ritje en deed een sanitaire break bij de SuC in Breukelen.
Daadwerkelijk maar 5 minuten gestopt en geladen, puur voor een beetje extra speling om thuis te komen.
Van 20 -> 35% ongeveer. Ik zag dat hij een paar keer richting de 145-147kW ging.
Dat heb ik ook niet eerder gezien bij mijn auto, dus misschien heeft 2023.6.8 ook een klein beetje verbetering in de SuC snelheid gebracht.
Dit is bij een eerdere update al gebeurd. In ieder geval voor mijn 2018 X. Heel eerlijk is dit wel zeer kort en tja.. mooi meegenomen, maar vind de laadcurve nog steeds snel afbouwen na de 40%
 
  • Like
Reactions: sb1089
Hier op mijn MY RWD dec 22 is hij binnen 😉
Screenshot_20230328_091043_Tesla.jpg