Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Ik merk dat met 2023.2.12 het aanzetten van AP heel vaak de huidige snelheid ipv de Vmax (zoals ingesteld onder 'Auto pilot') neemt. Ook na even switchen naar 'huidige snelheid' en weer terug blijft dit gebeuren. Rechter stalk lang naar beneden drukken 'verhelpt' dit maar zijn er meer mensen waar dit gebeurt?
 
Gisteren 2023.2.12 geïnstalleerd, vandaag viel me op dat mijn velgen verkeerd ingesteld waren. Dat zou me normaal toch wel opvallen.
Bij het opnieuw instellen van de velgen valt me op dat je elke keer een soft reset van het scherm krijgt, elke keer als je een andere velg kiest. Is dat normaal?
Dus scherm uit, Tesla logo, scherm aan, duurt 10 seconden of zo.
 
Gisteren 2023.2.12 geïnstalleerd, vandaag viel me op dat mijn velgen verkeerd ingesteld waren. Dat zou me normaal toch wel opvallen.
Bij het opnieuw instellen van de velgen valt me op dat je elke keer een soft reset van het scherm krijgt, elke keer als je een andere velg kiest. Is dat normaal?
Dus scherm uit, Tesla logo, scherm aan, duurt 10 seconden of zo.

Dat is dus wat men een "Hard reset" noemt. Perfect om kleine onvolmaaktheden terug "recht" te zetten.

 
  • Like
Reactions: KL0809