Duke-U
Member
wiehoe wiehoe wiehoe (=afgaand alarm)
Vooral een keer proberen in een afgesloten garage wanneer je niet weet waar de keyfob gebleven is... je geniet nog zeker een paar minuten na!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wiehoe wiehoe wiehoe (=afgaand alarm)
Ander dingetje: Klopt het dat de auto op een weg met 2 rijstroken en een vangrail tussen de 2 rijbanen niet kan wisselen van rijbaan als er geen vluchtstrook is? Op de ring groningen bijvoorbeeld werkt lane change niet. Hij ziet de naastliggende rijstrook niet, terwijl die er wel degelijk is. Het enige verschil dat ik zo kan ontdekken met een snelweg is de vluchtstr
Ik hou gewoon een vinger tegen m'n stuur, werkt ook.Omdat ik het steeds actief melden aan het stuur met een handbeweging behoorlijk irritant vind heb ik gisteren een klein experiment gedaan. Ik vond namelijk een groot servet in mijn auto (ooit een keer gekregen na een diner ). Die heb ik losjes opgerold en onder aan mijn stuur gebonden. Vervolgens heb ik het uiteinde tussen mijn been en de stoel gelegd. De handen heb ik natuurlijk tijdens het experiment netjes heel los aan het stuur gehouden om te kunnen ingrijpen. Het resultaat was dat ik op het rechte stuk snelweg geen melding meer kreeg en auto heel prima en eindeloos bleef rijden. In scherpe bochten werkt het natuurlijk niet omdat dan de stuurbeweging teveel belemmerd wordt. Inhalen daarentegen werkt wel weer prima. Voor de duidelijkheid: het was maar even een experiment waarbij ik de handen aan het stuur hield en elk moment het stuur vrij kon geven door mij been een beetje op te tillen. Conclusie voor mij was dat AP2 al heel goed in staat is om autonoom te rijden op de snelweg. Slechts om veiligheidsredenen wordt regelmatig het melden aan het stuurwiel door Tesla geëist. Dat is op zich jammer omdat het systeem zelf al tot heel veel in staat is. Ooit zal er wel een update komen waarbij we regelmatig gedurende een langere periode het stuur los kunnen laten. Tot die tijd zullen we ons regelmatig moeten melden helaas.
De versienummering is jaar.weeknummer. Dus versie 2018.24 is van week 24, terwijl 2018.21 een versie van 3 weken tevoren is.Gaan ze van 2018.21 direct door naar 2018.24? Maw, slaan ze er 2 over?
Helaas werkt dat bij mij niet. Regelmatig moet ik helaas een stuurbeweging maken. Ik lees dat ook van anderen hier. Blijkbaar kan de gevoeligheid verschillen.Ik hou gewoon een vinger tegen m'n stuur, werkt ook.
Ik duw natuurlijk zo tegen de spaak dat als er geen tegendruk zou zijn, ik het stuur naar rechts zou sturen
Ik ben eens een lijstje gaan maken met bugs die ik ervaar met mijn auto van bijna 1,5 ton. Ik ben niet happy als ik heel eerlijk ben. Ik was benieuwd of er nog meer bugs zijn die ik nog mis. Ik laat AP dan nog even buiten beschouwing, want dat is 'beta'.
Welke bugs mis ik nog?
Ja, of de legal department zou het tegenhoudenBarett Riley was een 18 jarige die recentelijk om het leven kwam bij een ongeluk met de Tesla van zijn vader. Toch wel opmerkelijk (op z'n zachts gezegd) dat een autoproducent in een software-update publiekelijk hier aan refereert. In positieve zin dan... Vrijwel alle andere merken zouden een dergelijke publiekelijke referentie beschouwen als negatieve marketing.
Ooit zal er wel een update komen waarbij we regelmatig gedurende een langere periode het stuur los kunnen laten. Tot die tijd zullen we ons regelmatig moeten melden helaas.
Verder wat betreft de radio settings: de 1e en 2e icon bij je favorieten zijn “spook-knoppen”: die reageren vaak niet en hebben echt totaal onvoorspelbaar gedrag wat ze laten zien. De knoppen daarna werken wel altijd gewoon.