Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Hij zal schaduw draaien maar nog niet te activeren zijn en statistieken naar het moederschip beamen.
Met mijn brakke 1Mbit up-link (vanwege brakke WIFI) zal dat niet zo heel fijn gaan. Snap niet dat Tesla dat niet voor elkaar heeft, want ze hebben er zelf juist heel veel belang bij. Ik heb maar 1.5Mbit/sec uplink, dus heel veel data kan er niet richting Tesla gaan...
 
Het is enkel een vermoeden maar er zullen *zelden* videobeelden terug gaan maar meer statistieken met GPS data. Bijvoorbeeld dat AP geen goede probability score kon maken of dat verschillende sensoren niet met elkaar matchen. Die gaan op één hoop van verschillende voertuigen en zo is eenvoudig te traceren waar knelpunten zitten in de verwerking.
 
En......tromgeroffel....... het is 2018.42.2 geworden. Altijd spannend welk bingonummer er uit de Elon-tombola gaat rollen.
Volgens de info die ik heb opgevonden zou de functie “navigate on autopilot” met deze firmware moeten werken. Morgenochtend eens uitproberen. (Was van plan om weer eens naar de golfbaan te gaan.)

Ga morgen begin van de middag ook maar weer eens golfen.
Auto niet in de buurt, dus maar een taxi.
Wordt mooi zonnig en warm weer. :)