Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ben eens benieuwd hoe ze dat gaan doen met de nummering van de laadpunten.
Oude situatie (vlnr):
4B 3B 2B 1B | 4A 3A 2A 1A

Nieuwe situatie (vlnr):
(1) 6B 6A 5B 5A 4B 3B 2B 1B | 4A 3A 2A 1A [Raar hybride systeem]
Of na wat omstekkeren:
(2) 6B 5B 4B 3B 2B 1B 6A 5A | 4A 3A 2A 1A [Het bestaande systeem oprekken]
C.q.:
(3) 6B 6A 5B 5A 4B 4A 3B 3A | 2B 2A 1B 1A [Het enig juiste systeem]

Mijn gok is optie (2).
 
  • Informative
Reactions: FVO
Ik geloof trouwens dat er iets aan de laders is gedaan, ik was in een 25 min weer weer weg van 25 naar 80%. Kreeg op 61% SoC nog 96kW binnen... eerste deel niet gezien want aangesproken door andere Tesla rijder (blauw kenteken, waarschijnlijk limo service) die beurs vergeten was en dringend koffie wilde. 2 euro geschonken voor het goede doel.....
 
Koffie is toch gratis in Oosterhout bij vertoonvan sleutel? Of is dat niet meer? Tijdje niet meer geweest.
? In 2015 en daarna nooit iets van gemerkt, terwijl ik, moet ik bekennen, destijds toch heel trots mijn gloednieuwe fob op de balie legde. Ook een beetje ter rechtvaardiging dat ik daar überhaupt naar binnen liep.
Oh, ze zei wel meneer tegen mij. :)
 
  • Funny
Reactions: simonsmidt
Ik geloof trouwens dat er iets aan de laders is gedaan, ik was in een 25 min weer weer weg van 25 naar 80%. Kreeg op 61% SoC nog 96kW binnen... eerste deel niet gezien want aangesproken door andere Tesla rijder (blauw kenteken, waarschijnlijk limo service) die beurs vergeten was en dringend koffie wilde. 2 euro geschonken voor het goede doel.....
De rest van de laders hebben ook een Upgrade gehad.
 
ik durf ook wel de gratis koffie te vragen, en de tip hangt dan af of het ja of neen is.
de gratis koffie is dan altijd "duurder" dan de betaalde ;)

ik betaal liever de tip of de koffie, dan een idle-fee (in tegenstelling tot anderen, zie hierondero_O:D)
upload_2017-8-2_16-34-44.png
 
  • Love
Reactions: is3