You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dus zeker 4 superchargers in Nederland die NIET bij een vdValk staan, waarvan eentje recent is gebouwd.
Horst is gekomen omdat vdvalk Venlo niet tot een financieel accord kon komen, vlg de directie die ik persoonlijk ken
Feel freeMag ik mijn eerdere post over de manager hier herhalen?
Het zou best kunnen dat ze op een aantal plaatsen vast de voorbereidingen treffen en dan later snel de SuC's kunnen plaatsen. Dit doet me denken aan Rosmalen waar ook een rij van 16 in deze vorm staat.
Misschien een draadje starten vdvalk’s zónder SucHorst is gekomen omdat vdvalk Venlo niet tot een financieel accord kon komen, vlg de directie die ik persoonlijk ken
JazekerMag ik mijn eerdere post over de manager hier herhalen?
Nou vooruit dan, uit het Destination Chergers draadje: "De manager heeft nog niet door dat het niet gaat om hoeveel men laadt maar om de klantbeleving. Ik zou, ook al is het maar 25 km die geladen worden, wel graag een kopje koffie met een gebakje nuttigen, gewoon, omdat het kan..."Jazeker
Nou vooruit dan, uit het Destination Chergers draadje: "De manager heeft nog niet door dat het niet gaat om hoeveel men laadt maar om de klantbeleving. Ik zou, ook al is het maar 25 km die geladen worden, wel graag een kopje koffie met een gebakje nuttigen, gewoon, omdat het kan..."
Strekking is hetzelfde.
Als wij naar het oosten moeten, dan rijden we graag langs VdV en de SuC Zwolle. De broodjes tonijn zijn die moeite waard.Ja, weet niet hoe het voor de anderen zit, maar vdv heeft dankzij supercharging meerdere lunches, diners en koffies omzet van mij gekregen die ik zonder super charger niet zou hebben gedaan daar.
Ja, weet niet hoe het voor de anderen zit, maar vdv heeft dankzij supercharging meerdere lunches, diners en koffies omzet van mij gekregen die ik zonder super charger niet zou hebben gedaan daar.
Alleen duurt het stadspaaltje toch wel heel lang wanneer je voor 250km wil laden.....Dit is een van de redenen waarom laden aan een stadspaaltje (~0,35 euro per kWh) niet veel duurder is dan de SuC. Het laden is daar gratis, verleid worden tot koffie en een broodje niet.
Opladen van bijna leeg (~20 km) naar voldoende voor de bestemming (~250 km) is zo’n 60 kWh. Het verschil met een stadspaaltje is minder dan twee tientjes bruto. Allemaal aftrekbaar, dus netto maakt het geen bal uit. De kwaliteit van de bal zelf (en de jus) vind ik wel uitmaken. Ik kies daarom minstens zo vaak voor een stadspaaltje in plaats van een SuC + VdV.
Nog in dit draadje......VdV Nieuwerkerk a/d IJssel........nog niets op de A20..Directie leest u mee?Misschien een draadje starten vdvalk’s zónder Suc
Alleen duurt het stadspaaltje toch wel heel lang wanneer je voor 250km wil laden.....
Moet toch ergens een keer eten.... Half uurtje bijladen bij de Suc en gelijk bij VdV een heerlijk broodje met een halve liter water... moest Na 30 minuten 10,60 afrekenen en had een volle tank. Voorheen stond ik 80 euro af te tikken bij de benzinepomp. Heerlijk die SuC...
Hier in Rotterdam wemelt het van de Tesla’s aan gemeentepalen. Kom eens langs!Dat is maar hoe je het bekijkt: laden met 11 kW is ~ 40 km/h, dus 5-6 uur bijladen. Kort genoeg om binnen een werkdag bij te kunnen laden. Toch zie ik zelden een Tesla aan een gemeentepaal terwijl het bij de SuC druk is. Dat zal toch iets te maken hebben met het gevoel van gratis versus dure kWh. Wat in werkelijkheid dus een minder grote besparing is dan gevoelsmatig, vanwege de verleiding van koffie en broodjes.