Hans Allis
Member
Oh, wow.. de kaart op de Tesla-site is bijgewerkt... de geplande superchargers staan nu in het grijs aangegeven. Breukelen en Venlo staan voor dit jaar op de planning.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er is blijkbaar voor optie (1) gekozen. Optimale verwarring.Ben eens benieuwd hoe ze dat gaan doen met de nummering van de laadpunten.
Oude situatie (vlnr):
4B 3B 2B 1B | 4A 3A 2A 1A
Nieuwe situatie (vlnr):
(1) 6B 6A 5B 5A 4B 3B 2B 1B | 4A 3A 2A 1A [Raar hybride systeem]
Of na wat omstekkeren:
(2) 6B 5B 4B 3B 2B 1B 6A 5A | 4A 3A 2A 1A [Het bestaande systeem oprekken]
C.q.:
(3) 6B 6A 5B 5A 4B 4A 3B 3A | 2B 2A 1B 1A [Het enig juiste systeem]
Mijn gok is optie (2).
Daarom ben ik SuC's bij hotels in NL best beu. Veel auto's staan er veeeel te lang te laden. Daar is Eindhoven voorbeeld van.Vanmiddag volle bak in Eindhoven. Moest zelfs 5 min wachten voordat ik kon gaan laden. Waren er wellicht 3 of 4 uitgebreid aan t lunchen. Had gelukkig niet veel nodig om weer thuis te komen. Als er nou al één in Utrecht was geweest....
Dan heb ik je vast net gemist! Niet alleen druk (was de laatste om 15.10), maar ook lage snelheden (wegens delen). Kwam aan met 12%, kreeg max 89 kw...Vanmiddag volle bak in Eindhoven. Moest zelfs 5 min wachten voordat ik kon gaan laden. Waren er wellicht 3 of 4 uitgebreid aan t lunchen. Had gelukkig niet veel nodig om weer thuis te komen. Als er nou al één in Utrecht was geweest....
Daar zou ik dik tevreden mee zijn als de hele SuC-tent vol stond!kreeg max 89 kw...
Je hebt gelijk, al daalde het al snel. Ik begin verwend te rakenDaar zou ik dik tevreden mee zijn als de hele SuC-tent vol stond!
Je hebt gelijk, al daalde het al snel. Ik begin verwend te raken
Wat opviel was dat het systeem mij met 20% buffer wilde laten aankomen bij suc Dordt. Veel te voorzichtig. Is dat standaard?
Heb het afgekapt toen ik dat doorkreeg en ben vertrokken.
Het zou zo handig zijn als de stalls voorzien worden van een lamp die aangeeft welke je het beste kunt kiezen. Heb soms echt het supermarkt gevoel. Pak voor m'n gevoel altijd de kortste rij met de minste boodschappen in de karretjes die achteraf het meeste tijd kost.
Alleen als je tesla dan gejat wordt, lijkt mij.Supercharging is Murphy's law.
Zeker, maar zet de max charge gewoon tot 100% en hij is rustig meer dan een uur bezig.Ik dacht dat inmiddels kosten in rekening worden gebracht voor idle time, toch?
Ik was er om 14:35 en om 15:00 weer weg denk ik.Dan heb ik je vast net gemist! Niet alleen druk (was de laatste om 15.10), maar ook lage snelheden (wegens delen). Kwam aan met 12%, kreeg max 89 kw...
Ben zsm weggegaan toen ik genoeg had om Dordt te halen. Aldaar: een walhalla, twee anderen slechts en 116 kw. Wow.
Heel triest zeg, voor die paar euroZeker, maar zet de max charge gewoon tot 100% en hij is rustig meer dan een uur bezig.
Ik heb in Eindhoven al vaker mensen gesproken die gewoon uit de buurt komen om de auto vol te laden en even te lunchen bij vd Valk. Niet op doorreis zijn.
Gratis lunch (anders had je die 10 hele euro's uit je eigen laadpaal getrokken), wie wil dat nog meer!Zeker, maar zet de max charge gewoon tot 100% en hij is rustig meer dan een uur bezig.
Ik heb in Eindhoven al vaker mensen gesproken die gewoon uit de buurt komen om de auto vol te laden en even te lunchen bij vd Valk. Niet op doorreis zijn.
Een nachtje de oprit van de SuC gebruiktGratis lunch (anders had je die 10 hele euro's uit je eigen laadpaal getrokken), wie wil dat nog meer!
(en nee ik ben er tot nu toe 2x geweest, 1x toen de SuC er net stond en 1x toen mijn oprit bestraat werd).
in Drachten is iemand die haast naa
Een nachtje de oprit van de SuC gebruikt
Of laden zodat je eigen zonnenpanelen volle rendement kan maken