You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die heeft dan hopelijk een fixe idle fee rekening gekregen neem ik aan?vandaag rond 15.30 uur bij VdV Apeldoorn een MS met wel heel veel sneeuw op de ramen, typisch gevalletje van hele lange lunch en lekker auto laten staan?!
Mee eens en niet mee eens. Het is geen vervangende thuislader.Als je in Schiedam woont is het ongebruikelijk om in Rotterdam een SuperCharger te gebruiken.
SuperChargers zijn laders voor langere ritten en geen vervangende thuisladers.
SuperChargers zijn laders voor langere ritten en geen vervangende thuisladers.
Allemaal legitieme redenen.Mee eens en niet mee eens. Het is geen vervangende thuislader.
Maar, heel soms laad ik bij de Amsterdam SuC omdat ik net niet genoeg heb om:
nog even naar kantoor heen en weer te rijden na een lange rit;
onderweg naar huis nog omdat ik over een uurtje weer een andere 100-150km te gaan heb;
een vergissing heb gemaakt in mijn (laad) planning
Dan staan ze er nog langerAllemaal legitieme redenen.
Ik heb wat moeite met lieden die de SuperChargers gebruiken als thuislader. Door dat vele oneigenlijke gebruik is Tesla gedwongen om beperkende maatregelen te nemen. Wat mij betreft zou Tesla de laadsnelheid van die mensen mogen halveren.
Dan voegt Tesla daar ook nog een maximale laadtijd aan toe, ze zijn immers bijna thuisDan staan ze er nog langer
Dat gevoel had laatst in Eindhoven ook soort mobiel kantoor voor de locals. Bleven ook nog in de auto zitten, was nog niet vol want hij was pas op 85%....Allemaal legitieme redenen.
Ik heb wat moeite met lieden die de SuperChargers gebruiken als thuislader. Door dat vele oneigenlijke gebruik is Tesla gedwongen om beperkende maatregelen te nemen. Wat mij betreft zou Tesla de laadsnelheid van die mensen mogen halveren.
ik ben geen psycholoog maar het concept van "gratis brandstof" heeft een magische uitwerking op nieuwe Tesla rijders. Na een paar weken gratis tanken is de lol er wel een beetje af en zie je dezelfde Tesla gewoon aan de laadpaal om de hoek. Waar gebeurd.Dat gevoel had laatst in Eindhoven ook soort mobiel kantoor voor de locals. Bleven ook nog in de auto zitten, was nog niet vol want hij was pas op 85%....
Ik ben ook een nieuwe rijder maar zodra ik sap genoeg heb om thuis te komen ben ik weg. Gratis is niet voor niks!ik ben geen psycholoog maar het concept van "gratis brandstof" heeft een magische uitwerking op nieuwe Tesla rijders. Na een paar weken gratis tanken is de lol er wel een beetje af en zie je dezelfde Tesla gewoon aan de laadpaal om de hoek. Waar gebeurd.
In Zevenaar heeft iemand een oud 2e autotje staan en rijd dagelijks op en neer als hij zijn Tesla komt tanken. Wat mij betreft mogen ze dan het onbeperkt chargen beperken.Allemaal legitieme redenen.
Ik heb wat moeite met lieden die de SuperChargers gebruiken als thuislader. Door dat vele oneigenlijke gebruik is Tesla gedwongen om beperkende maatregelen te nemen. Wat mij betreft zou Tesla de laadsnelheid van die mensen mogen halveren.
Is dat altijd het geval, of alleen als het druk is en je een melding hebt gehad met het verzoek om plaats te maken? Die kreeg ik laatst toen hij een nachtje in AMS SC bleef slapen en ze m daar aan het laden waren toen het kennelijk druk was...Die heeft dan hopelijk een fixe idle fee rekening gekregen neem ik aan?
Wat mij betreft mag die fee naar mate je langer staat steeds harder oplopen.
haha. Zo blijven sommige mensen rijk.... hoe verzin je hetIn Zevenaar heeft iemand een oud 2e autotje staan en rijd dagelijks op en neer als hij zijn Tesla komt tanken. Wat mij betreft mogen ze dan het onbeperkt chargen beperken.
Heb liever dat iemand 15 minuten in zijn auto wacht, dan iemand die naar binnen loopt en een plek 45 minuten bezet houdt.Dat gevoel had laatst in Eindhoven ook soort mobiel kantoor voor de locals. Bleven ook nog in de auto zitten, was nog niet vol want hij was pas op 85%....
In de auto wachten is prima. 85% ook....Heb liever dat iemand 15 minuten in zijn auto wacht, dan iemand die naar binnen loopt en een plek 45 minuten bezet houdt.
Mijn indruk is dat we hier meer tijd kwijt zijn met het ons er druk over maken, dan het werkelijke moeten wachten om te kunnen laden bij een SuC.
vandaag rond 15.30 uur bij VdV Apeldoorn een MS met wel heel veel sneeuw op de ramen, typisch gevalletje van hele lange lunch en lekker auto laten staan?!
De leds zie je alleen branden als de sleutel in de buurt is. wanneer je op de knop van de SuC connector gaat duwen zie je de leds een tijdje branden en kan je controleren hoe ver hij is opgeladen. snel knipperen is snel laden, traag knipperen is bijna vol.zag alleen geen leds branden.
Ik heb wat moeite met lieden die de SuperChargers gebruiken als thuislader.
Op het internet verwaaien geurvlaggen nogal snel naar diepe krochten. Zo nu en dan die vlag opnieuw planten, vooral voor nieuwkomers,Dit is nu echt de eerste keer dat je dat duidelijk maakt Wim