Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Maar gelukkig is die er alleen rond 6 uur op werkdagen als al die forensen tegelijk ri Breukelen rijden. Iets drukker dan op de Noordkaap.
Frank&Dirk - veel plezier bij jullie ritje noord-zuid komende week!
Ik rij er dagelijks langs maar verbaas me echt over de enorme file die daar vaak staat... waar gaan die mensen heen? Breukelen en omstreken is toch niet zo bevolkt? Of zijn die rotondes gewoon slecht aangelegd?
 
Denk dat het het kruisen met fietsers is op de rotondes ri Breukelen..Ook de fietsers vanaf Breukelen kruisen het verkeer daar - naast de vele fietsers die van Station Breukelen komen. Dan moet het verkeer ook nog met een scherpe bocht de smalle brug over de Asd/Rijnkanaal over. overdag prima, wordt het wat drukker,, dan staat het in no-time vast. Het rechts kunnen passeren van de rotonde (ri Asd) is er om die reden denk ik later bijgemaakt.
 
Denk dat het het kruisen met fietsers is op de rotondes ri Breukelen..Ook de fietsers vanaf Breukelen kruisen het verkeer daar - naast de vele fietsers die van Station Breukelen komen. Dan moet het verkeer ook nog met een scherpe bocht de smalle brug over de Asd/Rijnkanaal over. overdag prima, wordt het wat drukker,, dan staat het in no-time vast. Het rechts kunnen passeren van de rotonde (ri Asd) is er om die reden denk ik later bijgemaakt.

Toen ik nog in Leidsche Rijn (Vleuten) woonde stond ik dagelijks in de file naar en van de oprit van de A2. Er zaten dagen bij dat ik vrijwel vanaf mijn voordeur kon aansluiten in die file.

Op een gegeven moment heb ik een alternatieve route gevonden richting Amsterdam. Je rijdt dan een mooie route door de polder, langs het prachtige Kasteel de Haar, via Portengen, en uiteindelijk bij Breukelen de A2 op. Het was altijd een mooi begin van de dag, zo’n ritje. Veel beter dan stapvoets naar de A2 kruipen.

Mocht het verkeer vanuit Leidsche Rijn sinds die tijd nog intensiever zijn geworden, dan zou het mij niet verbazen dat die polderroute nu veel meer wordt gebruikt en dat veel bewoners van Leidsche Rijn,
komende uit Amsterdam, bij Breukelen al de A2 af gaan.
 
Ik rij er dagelijks langs maar verbaas me echt over de enorme file die daar vaak staat... waar gaan die mensen heen? Breukelen en omstreken is toch niet zo bevolkt? Of zijn die rotondes gewoon slecht aangelegd?

Redelijk veel verkeer wat de file bij de Leidsche Rijn tunnel verderop ontwijkt door de binnenweg te nemen richting Vleuten, Woerden enz

edit: Wat Gaston dus ook zegt
 
Toen ik nog in Leidsche Rijn (Vleuten) woonde stond ik dagelijks in de file naar en van de oprit van de A2. Er zaten dagen bij dat ik vrijwel vanaf mijn voordeur kon aansluiten in die file.

Op een gegeven moment heb ik een alternatieve route gevonden richting Amsterdam. Je rijdt dan een mooie route door de polder, langs het prachtige Kasteel de Haar, via Portengen, en uiteindelijk bij Breukelen de A2 op. Het was altijd een mooi begin van de dag, zo’n ritje. Veel beter dan stapvoets naar de A2 kruipen.

Mocht het verkeer vanuit Leidsche Rijn sinds die tijd nog intensiever zijn geworden, dan zou het mij niet verbazen dat die polderroute nu veel meer wordt gebruikt en dat veel bewoners van Leidsche Rijn,
komende uit Amsterdam, bij Breukelen al de A2 af gaan.

Deze route rijd ik ook regelmatig en velen met mij inderdaad op de drukkere momenten, zowel heen als terug.
 
Breda vandaag. Ik dacht de eerste te zijn, maar ze zijn nog niet aangesloten... :). Aan het einde van de maand zijn ze zeker alle 16 operationeel. Heerlijk dicht bij het restaurant en terras, met 1 van de betere Valk-keukens ga ik hier vaker komen!
 

Attachments

  • 1C3E5922-FE25-4CC0-B50B-B85726CED6BE.jpeg
    1C3E5922-FE25-4CC0-B50B-B85726CED6BE.jpeg
    591.8 KB · Views: 62
Kenteken is privacy-reden. Ennuh, zelfs dichtbij huis is het met een 75D soms nodig om tussentijds bij te laden als thuis niet kan/lukt.
O ja, en dat Broodje Barones dwingt je er bijna heen
Ik kom regelmatig bij Princeville; maar heb de SuC niet nodig en zal hem dus ook niet gebruiken (heb mijn bedrijf in Etten-Leur) maar ik ben wel benieuwd welke privacy reden je hebt om je kenteken te blurren....mag je er niet komen ofzo?
 
  • Funny
Reactions: eelcodb
De beste man wil zijn kenteken niet prijsgeven, geen probleem toch?

Kan me wel wat redenen voorstellen. Ook makkelijk voor een dievengilde die zich op een specifieke regio richt om ff deze forums te checken/googelen op te zien wat daar rond rijd met de catalogus waarde en jaartal (beveiligings klasse).