Riestad
Member
Misschien iemand van Schiphol gaan halen of brengen..Hoeveel afspraken kun je na zaterdagavond 23:34:27 nog maken?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien iemand van Schiphol gaan halen of brengen..Hoeveel afspraken kun je na zaterdagavond 23:34:27 nog maken?
Die was niet aan het laden Widodh, meen ik me te herinneren (not connected on photo)Van de week is er toch een Model 3 bij Zevenaar aan de SuC gezien? Hoe kon die daar laden zonder CCS? Iemand dat gezien?
Blijft natuurlijk de vraag wat je zelf bij de Supercharger Hoorn te zoeken hebt.
De afstand van Zwaag naar Supercharger Hoorn is .... 3,6 km ......
YepEn ook op dit forum moet je verantwoording afleggen blijkbaar. Dat dat thuis moet ok.
USER=9773]@Xfrank[/USER] je bent doorgaans goed geïnformeerd maar deze keer is je bron volgens mij incorrect. Ook Teslabjörn is hierin gedoken en heeft ..dacht ik.. ontdekt dat DC-chargen met een M3 alleen met CCS mogelijk is (daarom komt er ook geen Chademo-adapter-mogelijkheid) Type 2 van de M3 accepteert dan alleen nog AC en dan ook niet meer dan 16,5 kWIk heb die vraag gesteld in SeC Gent toen ik de model 3 nog eens ging bekijken. Naar hun zeggen zou de model 3 aan de gewone type 2 SuC kunnen laden.
Eens!Zullen we het hier niet persoonlijk maken en het gewoon over de SuperChargers laten gaan?
Even later parkeerde er nog een aardige mevrouw, not, die vond dat er nog genoeg laadpunten voor tesla's beschikbaar waren (2) en dus gewoon haar auto er neer kon trappen. Erg sociaal.
het is niet 'mijn bron" het was iemand in de SeC Gent waar ik toevallig deze vraag aan stelde, en dat was zijn antwoordt. niet meer dan dat.USER=9773] je bent doorgaans goed geïnformeerd maar deze keer is je bron volgens mij incorrect.
Van der Valk (en andere beheerders SuC) zouden aangesproken moeten worden op duidelijke parkeerverboden en wegsleepregelingen. Het zijn géén parkeer, maar laadplekken. Er is blijkbaar een slag mensen dat moet voelen, omdat ze opzettelijk laadplekken blokkeren, mogelijk omdat ze jaloers zijn.Was er een uurtje eerder gisteravond, ook een aardige (not) ice meneer aangesproken. Die vroeg zich af waar ik me druk om maakte ik had toch een plekje.. Dat er nog maar 3 over waren vond hij genoeg,... Met zulke aso's kun je borden zetten en vakken markeren tot je een ons weegt.
Die "aardige" mevrouw reed wel in een Foutlander hè, die mag daar toch gewoon parkeren?
Dit bord staat er niet. Gelukkig. Wegsleepregeling lijkt mij topDaar staat als ik goed zie zo'n bord:
Wat betekent dat het een parkeerplaats is voor stekkerauto's. Jawel, een parkeerplaats... Ik dacht dat het een Belgenmop was dat je dan niet eens hoeft te laden, maar het schijnt ook in NL zo te zijn... (behoudens specifiek onderbord)
Dus die aardige dame heeft verdorie nog het recht aan haar zijde
Als we die P's of 'parkeerplaats' nou eens standaard gaan afplakken?Het "bordenissue" is hier al heel wat keren genoemd. En de meesten zijn het er wel over eens dat een parkeerverbodsbord met eronder een uitsluiting voor elektrische voertuigen die aan het laden zijn, de beste keuze is. Zodra er een grote blauwe P staat is de gemiddelde ICE-bestuurder al snel geneigd zijn milieuvervuiler aldaar te parkeren...
En een grote blauwe P hoort er ook niet te staan uiteraard... ik heb ook nog nooit zo'n grote blauwe P gezien bij een benzinepomp
Hadden die “aardige (not) mevrouw” en dito “meneer” toevallig een afspraakje?Was er een uurtje eerder gisteravond, ook een aardige (not) ice meneer aangesproken. Die vroeg zich af waar ik me druk om maakte ik had toch een plekje.. Dat er nog maar 3 over waren vond hij genoeg,... Met zulke aso's kun je borden zetten en vakken markeren tot je een ons weegt.