Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Deze namiddag in Breukelen. Overvolle supercharger. Stond er eentje met zijn elektro Jaguar doodleuk een plek te bezetten.
Dat verdiende een rode kaart. En de signatuur van TMC;)
20190105_152812.jpg

20190105_152815.jpg
20190105_153506.jpg
20190105_153510.jpg
 
Ik snap je frustratie helemaal, maar in Nederland is dat vandalisme, en dan is het niet handig om je foto's te plaatsen op een publiek forum. Als iemand dan echt kwaad wil...

Ik zou dat in Nederland niet meer doen als ik jou was.
Hallo zég,:confused: de eigenaar van de Jag staat er gewoon bij met zijn duimpje:rolleyes:

ooit al van FAKE NEWS gehoord?:oops:
 
Ik snap je frustratie helemaal, maar in Nederland is dat vandalisme, en dan is het niet handig om je foto's te plaatsen op een publiek forum. Als iemand dan echt kwaad wil...

Ik zou dat in Nederland niet meer doen als ik jou was.

ROFL.

mag ik even naar een eerdere post verwijzen?
De Jaguar i-Pace

Maar de gasten ginds hebben zich duidelijk vermaakt. Top !
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Vanmiddag om 16.15 uur willen bijladen in Zevenaar voor laatste stukje naar huis Amstelveen met nog 4 km bereik, accu's meer dan voldoende warm, ik had er al 700 km opzitten. Na lang wachten (20 min) en praatje met een andere wachtende Tesla rijder, vrijgekomen stall in gebruik genomen. Praatje ging over: komt dit vaker voor, alles bezet? Nee was mijn antwoord nauwelijks maar op Zaterdag met veel vakantie verkeer kan het natuurlijk zijn dat.... enfin. Later bedacht ik me dat 20 minuten wachten op 10 stalls wel onwaarschijnlijk lang was of bijzonder veel domme pech of erger: aso Tesla rijders die eindeloos lang Burger Kings aan het verorberen waren. Om 16.38 screenschot gemaakt met inmiddels 15 km bereik, en 34 kW laden en 1uur 20 minuten om door te gaan met uw rit. Om 16.44 uur 35 km bereik en 67 kW laden (+ 40 minuten om door te gaan) en om 16.57 uur 111 km bereik en 66 kW laden (+30 min oom door te gaan). Tja. Niks aso Tesla rijders dus: iedereen moest erg lang laden door superlangzaam laden. Daardoor ook wachtrij ( 2stuks bij mijn vertrek alsook bij mijn aankomst). Uit eerdere berichten van dit forum herinner ik mij dat Zevenaar al langer als problematisch bekend staat. Al met al 1 uur tijd beslag om 109 km verder op bestemming te komen. Dat hoort niet en is kwalijk als er al langer problemen bekend zijn. Bovendien: zie bijgevoegde foto's: als tesla app aangeeft 1.20 min om door te gaan met uw rit, terwijl dit na 30 minuten mogelijk was dan helpt dat niet aan de "doorstroom" tijd van de superchargers.
 

Attachments

  • IMG_2925.PNG
    IMG_2925.PNG
    884.1 KB · Views: 49
  • IMG_2924.PNG
    IMG_2924.PNG
    886.7 KB · Views: 54
  • IMG_2923.PNG
    IMG_2923.PNG
    886.8 KB · Views: 44
  • Informative
Reactions: Faiz71