Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Stond van de week in Dordrecht en had een paar minuten na vertrek dit bericht in m'n mail.
Details zijn me niet helemaal duidelijk.
Had 90% max ingesteld en heb waarschijnlijk na het bereiken hiervan de tijd overschreden.

Goh bijzonder, nog niet eerder gezien.

Bijkomend tegenwerkend effect zou wel eens kunnnen zijn dat iedereen nu standaard max 90% of zelfs hoger gaat instellen als ze aan een SC hangen (en dus langer blijft hangen) om te voorkomen dat ze na 5 minuten 80cent/minuuut moeten betalen.

Ik zit meestal ff in VdV een hapje of drankje te nuttigen, als de app dan meld dat het laden klaar is, ja duurt toch gauw 5 tot 10 minuten voor je afgerekend hebt en bij je auto bent. Dan heb je dus al je boete te pakken.
 
Goh bijzonder, nog niet eerder gezien.

Bijkomend tegenwerkend effect zou wel eens kunnnen zijn dat iedereen nu standaard max 90% of zelfs hoger gaat instellen als ze aan een SC hangen (en dus langer blijft hangen) om te voorkomen dat ze na 5 minuten 80cent/minuuut moeten betalen.

Ik zit meestal ff in VdV een hapje of drankje te nuttigen, als de app dan meld dat het laden klaar is, ja duurt toch gauw 5 tot 10 minuten voor je afgerekend hebt en bij je auto bent. Dan heb je dus al je boete te pakken.
Verwarming alvast aanzetten en je heb er al snel tiental minuten erbij ;)
 
IMG_20190205_152819.jpg IMG_20190205_152825.jpg IMG_20190205_153001.jpg
Op locatie Gouda staan de eerste drie units er. Verder staan er nog drie in de verpakking klaar. Geen geen stalls in verpakking kunnen spotten helaas, haha.
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
Stond van de week in Dordrecht en had een paar minuten na vertrek dit bericht in m'n mail.
Details zijn me niet helemaal duidelijk.
Had 90% max ingesteld en heb waarschijnlijk na het bereiken hiervan de tijd overschreden.
Deze kreeg ik ook. In Zwolle. Omdat ik geen melding krijg dat het laden voltooid is, vind ik er wel wat van.
 
Je kan er bijna niet omheen qua nieuws maar, dit weekend wordt de 747 in de tuin bij Badhoevedorp gezet. Heb net even wat navraag gedaan.

Zaterdag overdag zijn er wat dingen in het hotel gepland dus men verwacht drukte. Het vliegtuig staat dan recht tegenover het hotel In het weiland.

zaterdag-zondag nacht is het hotel (en daarmee de SuC) niet bereikbaar van 0.00 tot ongeveer 4.00 uur voor de laatste meters in de tuin.

Komende dagen vast wat drukker hier :rolleyes:
 
  • Informative
Reactions: S-19910