Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Dit zouden ze bij alle SuC's moeten doen.
Dit zou de oplossing blijven:
536858.jpg

536859.jpg
 
  • Like
Reactions: Steven
Ik daar inderdaad ook nog nooit. Misschien omdat die vaak vrij vol staat en het daardoor sneller duidelijk is dat het alleen voor Tesla is. En hij staat wat verder van de ingang bij Van der Valk.
Ik heb daar één keer een poging tot meegemaakt op een zondagavond. Een BMW X5 ging op een laadplaats staan. Toen ik uitstapte om ze aan te spreken werd er snel weer gestart en weggereden.
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Naarden is inmiddels al 44 dagen in aanbouw. Heeft iemand nog eens recent hierlangs gereden?

Daarnaast ben ik ook benieuwd wanneer ze starten in Groningen en Bergen op zoom...
Een SuC in Groningen zou wel prettig zijn. Gaan in augustus voor een langweekendje ergens bovenin Groningen, waar het bestwel zoeken is naar een openbare laadplek. Dus voorlopig is het plan om de wagen even af te toppen in Drachten en na 4 tot 6 bakken koffie/thee verder te karren.
 
Misschien is lunchen een idee?

Denk dan dat het eerder een laat ontbijt gaat worden, of een snelle brunch. Eerste onderdeel van het dagprogramma staat al rond de klok van 12’en gepland (iets met een theemuseum in Houwerzijl:cool:), daarna doorrijden naar de B&B waar we een paar nachten zullen verblijven. Tussendoor nog misschien wat ritjes, afhankelijk van het weer, bij mooi weer huren we fietsen. Misschien nog wat fotootjes schieten aan de Waddenkust uurtje voor zonsondergang. De afstanden zijn niet super veel, maar het telt wel lekker op. Misschien dat ik nog bij de B&B op 230V kan laden als de nood heel hoog is (en ik niet alle stroom van het hele dorp wegtrek:D).
 
Ik zou erop mikken om Drachten te halen met ca 50 km marge en dan naar 100% laden.
Zo doe ik dat wel vaker bij het noorden.

Verder werkt het weer gelukkig wel mee en in noorden is sentry wat minder noodzakelijk dan in Amsterdam eo ;)
 
  • Like
Reactions: Faiz71
Denk dan dat het eerder een laat ontbijt gaat worden, of een snelle brunch. Eerste onderdeel van het dagprogramma staat al rond de klok van 12’en gepland (iets met een theemuseum in Houwerzijl:cool:), daarna doorrijden naar de B&B waar we een paar nachten zullen verblijven. Tussendoor nog misschien wat ritjes, afhankelijk van het weer, bij mooi weer huren we fietsen. Misschien nog wat fotootjes schieten aan de Waddenkust uurtje voor zonsondergang. De afstanden zijn niet super veel, maar het telt wel lekker op. Misschien dat ik nog bij de B&B op 230V kan laden als de nood heel hoog is (en ik niet alle stroom van het hele dorp wegtrek:D).

Ik heb een TWC beschikbaar noordkant Groningen stad aan de ringweg, mocht je in nood komen.