Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
FA312C48-EF36-4EDD-AF26-97C0E7A57555.jpeg
Vandaag in vuren 116 kW
 
Ik ben vanmorgen ook voor het eerst in Gouda geweest om te laden vanochtend rond 10:30. Slagboom was nog dicht, dus vrij plein. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat daar ge-ICEd wordt waarschijnlijk ook door de drukte van de restaurants. De parkeerplaats is in mijn optiek gewoon te klein om 16 plaatsen te missen die voor de superchargers bedoeld zijn. Hierdoor ontstaat mede door het slecht aangeven van het feit dat het laadplekken zijn, het zijn nu een soort van parkeerplaatsen met als bonus een supercharger, het ice-en. Zoals het er nu is gesitueerd is iedereen vrij om te parkeren op de plekken. Achteraf gezien denk ik dat degene die dit gepland heeft zich ook wel even achter de oren moet krabben, of Tesla moest heel erg omhoog zitten om daar in de buurt een suc te kunnen opstarten en dit als enige aanbod hebben gekregen.
 
Leuk, maar de 85 staat er niet tussen? Ik haal geregeld 118 en soms 119 met mijn P85+
Ik heb ooit (jaartje geleden) een site gezien, waar ze elk type batterij uiteenzette. Maar die krijg ik niet meer gevonden (ik dacht zelf dat het Teslafi was, maar krijg het niet meer gevonden).. Wellicht dat een van de nestors hier weet welke website dat was.

(Ik heb zelf een BTX6 , dus dat is het enige wat voor mij momenteel echt relevant is)
 
Wat ik bemerk is dat genoemde nestors de laatste tijd Door new kidjes on the block flink getreiterd zijn. De toeschietelijkheid om met doorwrochte ervaringscijfers en handige inzichten te komen is daardoor zichtbaar afgenomen. En dat is een verlies voor dit forum.
Hear hear... daar ik mijzelf onder diezelfde oude nestors wel schaar is een PM ook voldoende :)
 
  • Like
Reactions: grommelsch