Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Als allen stallen eruit liggen, wordt dit aangegeven. Zelf een keer mee gemaakt in Duitsland.
Niet altijd, keer meegemaakt dat Kortrijk complete terrein met stallen langdurig afgesloten was vanwege bouwwerkzaamheden.
Terugrijdend uit Parijs zag ik op kaart alle stallen vrij.
Als je dan met 10km range aankomt en niet kan laden.....:confused::mad:
Stuk verderop met TheNewMotion pas op 11kW lader bij benzinepomp net genoeg bijgeladen om volgende SC te halen.
Was wel de enige tegenvaller in 182k km in meer dan 5 jaar.
 
Niet altijd, keer meegemaakt dat Kortrijk complete terrein met stallen langdurig afgesloten was vanwege bouwwerkzaamheden.
Terugrijdend uit Parijs zag ik op kaart alle stallen vrij.
Als je dan met 10km range aankomt en niet kan laden.....:confused::mad:
Stuk verderop met TheNewMotion pas op 11kW lader bij benzinepomp net genoeg bijgeladen om volgende SC te halen.
Was wel de enige tegenvaller in 182k km in meer dan 5 jaar.
Wat vervelend. Gelukkig dit nog niet mee gemaakt.
 
  • Like
Reactions: Tesselated
Mooi dat we allemaal electrische rijden, goed voor veler portemonnee en ieders millieu maar laten we het wel netjes en schoonhouden waar we laden. Zie dit te vaak gebeuren de laatste tijd.....
 

Attachments

  • 20190925_095704.jpg
    20190925_095704.jpg
    410.5 KB · Views: 89
  • 20190925_095710.jpg
    20190925_095710.jpg
    448.2 KB · Views: 69
Mooi dat we allemaal electrische rijden, goed voor veler portemonnee en ieders millieu maar laten we het wel netjes en schoonhouden waar we laden. Zie dit te vaak gebeuren de laatste tijd.....
Wat wel leuk zou zijn bij een volgende update is een filmpje, zodra je je auto in P hebt gezet bij een SuC lokatie, waarin Elon je toespreekt dat je niet je rommel achter een stall moet flikkeren maar dat je even een vuilnisbakkie opzoekt en het daarin te kieperen.
Moet te fixen zijn ;)
 
Wat wel leuk zou zijn bij een volgende update is een filmpje, zodra je je auto in P hebt gezet bij een SuC lokatie, waarin Elon je toespreekt dat je niet je rommel achter een stall moet flikkeren maar dat je even een vuilnisbakkie opzoekt en het daarin te kieperen.
Moet te fixen zijn ;)
Mij viel laatst het aantal peuken op bij SC Breukelen... Echt niet normaal ik dacht dat Tesla rijders dachten aan schone longen...
Gooi aub die peuken niet zomaar op de grond, het wordt een zooi daar.
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Wat wel leuk zou zijn bij een volgende update is een filmpje, zodra je je auto in P hebt gezet bij een SuC lokatie, waarin Elon je toespreekt dat je niet je rommel achter een stall moet flikkeren maar dat je even een vuilnisbakkie opzoekt en het daarin te kieperen.
Moet te fixen zijn ;)

Of tijdens laden camera's aan en als gedetecteerd wordt dat er rommeltje van gemaakt wordt de auto-software vergrendelen :D
 
Mij viel laatst het aantal peuken op bij SC Breukelen... Echt niet normaal ik dacht dat Tesla rijders dachten aan schone longen...
Gooi aub die peuken niet zomaar op de grond, het wordt een zooi daar.
Ik heb al geleerd dat niet alle Tesla eigenaars hetzelfde zijn. Zelden zie ik er iemand op autopilot rijden, en ik heb ook al 60plussers gezien die moeite hadden om achteruit in te parkeren. Ik heb het zelfs eens met een zelfverklaarde Tesla eigenaar aan de stok gehad toen ie bij een SuC zijn 7 reeks aan een stall had geparkeerd. Er loopt gewoon ook veel tuig rond, en Tesla’s zijn dure krachtige wagens dus dat valt niet te verbazen dat Tesla’s ook tuig aantrekt.
 
Het verbaasd mij overigens ook weleens dat er geen of slechts 1 (volle) afvalbak staat in de wijde omtrek.

In Duitsland gaat het beter, bij een wat troosteloze SuC (Eftstad) staat als ik het goed heb achter voor iedere twee plekken een afvalbak.
Vol verbazing zag ik laatst een roker zijn peuk in de afvalbak gooien. (nadat hij deze goed had uitgemaakt)