yuri75
Member
Is dat zo ?
In Nl zal het aantal inschrijvingen van ongeveer 18500 exemplaren eind 2018 naar bijna 50000 exemplaren eind 2019 geëvolueerd zijn. Van deze bijkomende voertuigen zijn er dan ook nog eens 10000 exemplaren (Standard Range +) die in vergelijking met de meeste andere Tesla toch wat sneller aan de SUC moeten. De laadsnelheid mag van alle Model 3 wat hoger liggen, maar dat voordeel verdwijnt bij grote drukte...
Zonder uitbreiding van het SUC-netwerk, moet men toch rekening gaan houden met wat meer drukte aan de Superchargers.
Dat is ook mijn visie. Komend jaar zullen er toch ook nog 10-20k bijkomen dan zitten we op 300-400% van het aantal tesla's dat er in 2018 rond reed. De uitbreiding van het aantal stalls loopt hierop ver achter. Wel of niet statistisch bepaald, het verhogen van het aantal stalls op bestaande locaties zal het meest snel te realiseren zijn.
Ik vraag me af of ze daar bij TESLA mee bezig zijn en ook het nut ervan in zien. Het was ooit een USP maar als het komend jaar tot frustraties van gebruikers leidt dan kan het wel eens he tegenovergestelde tot gevolg hebben.
Ik ben toch ook echt benieuwd hoe dit komende voorjaarsvakantie bij de SuC's er uit gaat zien als alle nieuwe model3's op wintersport gaan.