Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ben het er helemaal mee eens maar het zou ook wel helpen als er een afvalbak een keer bij zou staan. Je zit achter op een parkeerplaats en zeker nu heb je geen reden om naar het hotel te lopen.

Heb geen begrip voor maar begrijp wel waar het vandaan komt...
 
Ben het er helemaal mee eens maar het zou ook wel helpen als er een afvalbak een keer bij zou staan. Je zit achter op een parkeerplaats en zeker nu heb je geen reden om naar het hotel te lopen.

Heb geen begrip voor maar begrijp wel waar het vandaan komt...
Als er een afvalbak staat gaan mensen daar hun auto opruimen. Die bak zit dan 5 x per dag vol. Dus ik begrijp Tesla wel dat ze er niets neerzetten. Er staat ook geen koek en blikjesautomaat dus waarom wel een vuilnisbak? Mogelijk is er een verdienmodel met stofzuigservice mogelijk. Wie zit er thuis zonder werk?
 
Ik maak veel gebruik van de super chargers maar het valt me op de laatste tijd op verschillende locaties een ... zooi is . Is het nou zo grote moeite om je rommel in een prullenbak te gooien ? En als deze vol is , neem je rotzooi mee. Sorrij ik moest dit even kwijt , ik erger me kapot aan .

Thuis ruim je je zooi ook op dus er is inderdaad geen enkele reden om je rommel ergens anders wel te laten slingeren.
Bij sommige mensen ontbreekt het een beetje aan fatsoen denk ik en ze denken “dat ruimt iemand anders wel op”.
Het begint met het goede voorbeeld geven. Als er eenmaal rommel ligt dan gooien anderen er makkelijker iets bij.
 
  • Like
Reactions: Gtech
Als er een afvalbak staat gaan mensen daar hun auto opruimen. Die bak zit dan 5 x per dag vol. Dus ik begrijp Tesla wel dat ze er niets neerzetten. Er staat ook geen koek en blikjesautomaat dus waarom wel een vuilnisbak?
Helemaal mee eens. Nu is afval m'n vakgebied en onderschrijf de stelling om bij superchargers geen afvalbakken neer te zetten. Het beheer ervan is namelijk ondoenlijk, zoals Bas al aangeeft. Het beetje afval dat je mogelijk in je auto hebt liggen, zal beperkt van omvang zijn. Neem het mee naar huis, en als je inderdaad een weekproductie van verpakkingen over de vloer hebt liggen: leg een rolletje pedaalemmerzakjes in je frunk, vul zo'n zakje met je afval en neem dat mee naar huis.
 
Thuis ruim je je zooi ook op dus er is inderdaad geen enkele reden om je rommel ergens anders wel te laten slingeren.
Bij sommige mensen ontbreekt het een beetje aan fatsoen denk ik en ze denken “dat ruimt iemand anders wel op”.
Het begint met het goede voorbeeld geven. Als er eenmaal rommel ligt dan gooien anderen er makkelijker iets bij.
Dat beeld herken ik totaal niet. Ik ruim mijn rommel daar in elk geval niet op, dus er moet iemand anders zijn...
 
  • Funny
Reactions: robertvg
Ik gebruik een "car garbage can" zoals op deze foto.
upload_2020-4-6_14-44-43.png
 
  • Like
Reactions: wooter
Afgelopen zondag nog langs geweest in Uden. Ook status hier is ongewijzigd. De gehele vd Valk parkeerplaats is momenteel afgesloten ivm Corona, ben benieuwd hoe ze dit gaat doen als de onderdelen straks binnen zijn.
 

Attachments

  • 36D67660-4EF2-407A-8F05-8235DF3BE55C.jpeg
    36D67660-4EF2-407A-8F05-8235DF3BE55C.jpeg
    709 KB · Views: 61
Afgelopen zondag nog langs geweest in Uden. Ook status hier is ongewijzigd. De gehele vd Valk parkeerplaats is momenteel afgesloten ivm Corona, ben benieuwd hoe ze dit gaat doen als de onderdelen straks binnen zijn.
Volgensmij niet vanwege corona maar meer omdat het hotel gesloten is en de naastgelegen parkeergelegenheid van de foodcourt aangepast is vanwege corona. Hierdoor zag vd Valk de bui al hangen als niemand meer bij het foodcourt kon parkeren en de parkeerplaats van vd Valk wel beschikbaar zou zijn.