nico180
creating simple things - is true talent
ngezien de ICE rijder het zal vergelijken met een voor hem normale rit, dus hogere snelheid in Duitsland ipv er op letten of je je verbruik haalt en ga je er van uit dat je leeg aan komt en op locatie gaat verder laden.
Dat zou ik zelf wel zo doen als je beschrijft, alhoewel ik een half uur zou laden onderweg en dan lekker gas zou geven en Audi’s en BMW’s zou plagen, maar iemand met een ICE kan het in 1x rijden qua brandstof en kan zijn auto gewoon ergens neergooien in de stad en op de terugreis 5 min gebruiken om hem weer te vullen.
Ongeacht hoe snel het laden ook is, het vergt nog steeds planning en niet iedereen heeft daar zin in merk ik wel eens om me heen.
dat merk ik ook een het is eigenlijk een non discussie, na 6 en half uur continu rijden echt niet lekker fit uit.
de eerste keer met mijn auto richting oostelijk, opmerking van reisgezelschap ' goh, ik ben fit en voel me niet moe van de rit'
ik weet het is geen vergelijk maar ik geef altijd aan dat mensen die betaald chauffeur zijn ook niet lang aaneengesloten mogen rijden. een dat met goede reden opgesteld. ik zou het ook niet relaxt vinden als een vrachtwagen chauffeur 12 uur per dag zonder rust zou rijden ...
een chauffeur moet dus na 4 en half uur al 45 minuten verplicht is om stil te staan en rust te houden. een taxi rijder den ik iets van 15 minuten per 5 uur ofzo.
je kan je dus afvragen hoe verstandig het is om 6 en half uur ineen stuk te gaan rijden. maar tja de ICE rijder blijft het vaak als argument gebruiken - in een keer 800km+ rijden - terwijl dat gewoon dom is in de denken - maar ja, het kan wel.