You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou ik krijg geld bij om te laden gaat on Principe dat de overheid de hele energiemarkt heeft geprivatiseerd. Nu gaan de energiemaatschappijen de prijzen verhogen omdat de overheid het toch dmv het energie plafond vergoed. Maar wij moeten alles straks wel terug betalen en de energiemaatschappijen hoge bonussen gaan uitkeren. Ik verbruik de laatste 8 mnd gemiddeld stroom voor een prijs van 16 cent op een dynamisch contract ex brw ex ode. Tja waarom betalen andere bij de grote maatschappijen dan 80 cent ???? Is een graai cultuur geworden. De ECB moet de rente vlug naar 7% zetten.Als die 8 cent je de das gaat kosten was het misschien beter geweest om geen Tesla te rijden.
We leven nu eenmaal in wat onstabielere tijden
Kan beter, de laatste 1600 km hebben mij €6,- gekost. Door te laden in het hotel of op de dieselgenerator op mijn werkplek en dan had ik thuis genoeg door even boodschappen te doen bij de Lidl.Nou ik krijg geld bij om te laden gaat on Principe dat de overheid de hele energiemarkt heeft geprivatiseerd. Nu gaan de energiemaatschappijen de prijzen verhogen omdat de overheid het toch dmv het energie plafond vergoed. Maar wij moeten alles straks wel terug betalen en de energiemaatschappijen hoge bonussen gaan uitkeren. Ik verbruik de laatste 8 mnd gemiddeld stroom voor een prijs van 16 cent op een dynamisch contract ex brw ex ode. Tja waarom betalen andere bij de grote maatschappijen dan 80 cent ???? Is een graai cultuur geworden. De ECB moet de rente vlug naar 7% zetten.
Laden op een diesel generator?Kan beter, de laatste 1600 km hebben mij €6,- gekost. Door te laden in het hotel of op de dieselgenerator op mijn werkplek en dan had ik thuis genoeg door even boodschappen te doen bij de Lidl.
Ik kan je een opleiding bij een energieconsulent aanraden die je de ins en outs van merit orders uitlegt.Nou ik krijg geld bij om te laden gaat on Principe dat de overheid de hele energiemarkt heeft geprivatiseerd. Nu gaan de energiemaatschappijen de prijzen verhogen omdat de overheid het toch dmv het energie plafond vergoed. Maar wij moeten alles straks wel terug betalen en de energiemaatschappijen hoge bonussen gaan uitkeren. Ik verbruik de laatste 8 mnd gemiddeld stroom voor een prijs van 16 cent op een dynamisch contract ex brw ex ode. Tja waarom betalen andere bij de grote maatschappijen dan 80 cent ???? Is een graai cultuur geworden. De ECB moet de rente vlug naar 7% zetten.
Heb je dan al resultaten gezien van het boekjaar 2022? Nee he.@wooter heeft niks met een opleiding te maken. Gewoon even kijken hoeveel winst er afgelopen jaar is gemaakt door de energie maatschappijen.
Waarom is die in Den Bosch (Rosmalen) niet practisch? Ja, je moet over de parallelbaan, maar dat is gewoon autosnelweg en de omweg voor Den Bosch is minder als voor Zaltbommel.Eindhoven ligt aan de N2, waardoor je dus al eerder van de A2 af moet wijken. Daar mag je ook maar 80 km/u. Ik zou zelf voor Zaltbommel kiezen. Bij Den Bosch heb je er ook 1, maar die is helemaal niet practisch vanuit de A2.
Vanaf de A2/A59 richting Utrecht kost het 1,6km of 2 minuten tot aan de supercharger Rosmalen. Richting Eindhoven ben je 2,3km/4' kwijt.Waarom is die in Den Bosch (Rosmalen) niet practisch? Ja, je moet over de parallelbaan, maar dat is gewoon autosnelweg en de omweg voor Den Bosch is minder als voor Zaltbommel.
Gister laden in Eemnes, 254 Kw, wow! En dat niet voor een paar seconden, gewoon continu. Nog nooit meegemaakt. September in Frankrijk nog wat SuC met 250Kw mogelijkheid bezocht, dan kwam ik tot 230 Kw max en daarna terugval tot 180.
De techniek gaat verder. Verder nog wat meewarig gekeken naar de Audi's en BMW's die in Eemnes aan de Allegion lader stonden, maar dat terzijde
Vooral vanwege extra verkeerslichten, eventuele rij bij de burgerking waar je nog langs moet wurmen, en gewoon erg om voor je gevoel. Helemaal als het na 19:00 is waarbij je dus maar 100 km/u mag bij de A2 bij denbosch over de paralelbaan, terwijl de hoofdrijbaan er 120 gereden mag worden. Ik pak als ik daar ergens moet laden eigenlijk altijd Zaltbommel, 1 verkeerslicht en twee keer rechts en je bent er (ik kom dan vanuit het noorden).Waarom is die in Den Bosch (Rosmalen) niet practisch? Ja, je moet over de parallelbaan, maar dat is gewoon autosnelweg en de omweg voor Den Bosch is minder als voor Zaltbommel.
Op het verhaal van de Burger King na (het is een McD , de BK zit bij De Lucht ) ben ik het volledig met je eens. Rosmalen is bedoeld voor de A59. Dat de A2 er langs komt, is mooi meegenomen.Vooral vanwege extra verkeerslichten, eventuele rij bij de burgerking waar je nog langs moet wurmen, en gewoon erg om voor je gevoel. Helemaal als het na 19:00 is waarbij je dus maar 100 km/u mag bij de A2 bij denbosch over de paralelbaan, terwijl de hoofdrijbaan er 120 gereden mag worden. Ik pak als ik daar ergens moet laden eigenlijk altijd Zaltbommel, 1 verkeerslicht en twee keer rechts en je bent er (ik kom dan vanuit het noorden).
Moet ik eens langs komen met mijn Model X en sleepkabel?Gisteren weer even op de (wat mij betreft) meest troosteloze SuC van Nederland gestaan: Leiderdorp. Hele parkeerplaats een bende (afval), weer allemaal auto's van uitzendbureau's bij het hotel op de laadplekken, dubbel geparkeerde busjes en dit keer zelfs een volledig kapotte auto.
Jammer...
View attachment 889513
Zeg maar wanneer, kom ik helpen.Moet ik eens langs komen met mijn Model X en sleepkabel?
Er heeft al iemand een poging gedaan om iets weg te slepenZeg maar wanneer, kom ik helpen.