Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij is dit hier nog niet besproken, maar ik ben gisterenavond even gaan kijken bij de uitbreiding van SuC Akersloot. Daar hebben ze 8 V4 stalls bijgebouwd! Was ook wel nodig, het staat er altijd vol :)

Ze zijn nog niet actief, maar dat zal niet lang meer op zich laten wachten

IMG_0245 Large.jpeg
 
Kwam vandaag langs Nootdorp zag allemaal v4 laadstations/stalls. Kon helaas niet stoppen om even foto’s te maken. Gaaf een v4 Supercharger op deze mooie locatie!! Hopelijk snel open
Doen ze vlot, de stalls plaatsen! Tijdens mijn lunchloopje even wezen kijken. Het zijn er inderdaad 20 in totaal. Misschien einde week al in gebruik, ben benieuwd.
 

Attachments

  • IMG_1819.jpeg
    IMG_1819.jpeg
    902.6 KB · Views: 12
  • IMG_1818.jpeg
    IMG_1818.jpeg
    984.9 KB · Views: 14
View attachment 1027004
Werkzaamheden bij de SuC Nootdorp eerder vandaag. Nog niet in gebruik (dus). Is dat zwarte onderdeel een waterreservoir voor de waterkoeling?
Update: er was eerder vanochtend alleen een hovenier aan het werk zo te zien. Alle stalls waren dicht. Denk dat werk aan SuC's/electra klaar is, en nu alleen nog afrondende werkzaamheden moeten gebeuren (opruimen stenen/zand, landscaping) etc. Mogelijk morgen al open? We zullen zien.
 
Erg benieuwd! Kom maar op met die v4 goodness (geen Rijswijk meer!)
Update: met de lunch toch maar weer even langs gelopen. Stond toch nog een deur van een elektrische installatie open. Het kan soms snel gaan, maar dan moeten er vanmiddag nog wel wat opruimwerkzaamheden plaatsvinden.
 

Attachments

  • IMG_1855.jpeg
    IMG_1855.jpeg
    554.5 KB · Views: 11
Wat duren dingen lang als je benieuwd bent naar iets niet? 😃
Inderdaad. Ben niet afhankelijk van de SuC's, maar ik wil proberen de eerste gebruiker te worden! ;) Weinig activiteit gezien de afgelopen dagen. Bergen klinkers en zand liggen er nog, alles is nog afgezet. Ga later vandaag misschien nog even langs om ze te manen op te schieten en mij een seintje te geven wanneer ze operationeel worden.. 😆 Zo, genoeg smilies voor vandaag. Aan het werk!
 
Inderdaad. Ben niet afhankelijk van de SuC's, maar ik wil proberen de eerste gebruiker te worden! ;) Weinig activiteit gezien de afgelopen dagen. Bergen klinkers en zand liggen er nog, alles is nog afgezet. Ga later vandaag misschien nog even langs om ze te manen op te schieten en mij een seintje te geven wanneer ze operationeel worden.. 😆 Zo, genoeg smilies voor vandaag. Aan het werk!
Herkenbaar - hoop dat je ze kan pushen! Werkse
 
  • Like
Reactions: LaurensH
Volgens mij is dit hier nog niet besproken, maar ik ben gisterenavond even gaan kijken bij de uitbreiding van SuC Akersloot. Daar hebben ze 8 V4 stalls bijgebouwd! Was ook wel nodig, het staat er altijd vol :)

Ze zijn nog niet actief, maar dat zal niet lang meer op zich laten wachten

View attachment 1021393
Vanmorgen geladen in Akersloot. V4 stalls staan er nog steeds werkeloos bij...
1000022940.jpg
 
  • Like
Reactions: NielsA and Cheetah