You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Laten we het spelletje tussen Porsche en Tesla nu niet op straat uit gaan vechten. Het is beter dit op de ring uit te spelen.
1850kg aan Teslatank heeft zoals je ziet niet zo veel last van 800kg na-oorlogs antiek.
Ik ga er maar van uit dat je niet hebt mee gekregen dat de inzittenden van de Porsche zwaar gewond zijn afgevoerd? Die rijden voorlopig niet verder.1850kg aan Teslatank heeft zoals je ziet niet zo veel last van 800kg na-oorlogs antiek.
Even de ruitenwisser aan en verder rijden.
Ik ben benieuwd of hier (en nu volgt pure speculatie) een veiligheidssysteem heeft ingegrepen dat de schade beperkt heeft, dat wellicht het verschil gemaakt heeft tussen zwaar gewond en niet overleven...die model 3 lijkt niet veel te hebben iig
Beetje de nu.nl reacties voor de Vlamingen. Hoewel het nog best mee valt.Gezellige commentaren daar
Meer de ad.nl commentaren, is tenslotte dezelfde eigenaar en dezelfde doelgroep.Beetje de nu.nl reacties voor de Vlamingen. Hoewel het nog best mee valt.
Ik ben benieuwd of hier (en nu volgt pure speculatie) een veiligheidssysteem heeft ingegrepen dat de schade beperkt heeft, dat wellicht het verschil gemaakt heeft tussen zwaar gewond en niet overleven...
Anders gezegd: misschien kun je als je het voor het kiezen hebt maar beter wel een Tesla frontaal treffen in plaats van een andere auto...?
Precies dat, bij Tesla is dit meteen een verhaal op de voorpagina vol met "Het leek zo mooi" en "Het had fantastisch kunnen werken maarrrrrr" en implicaties alsof de hele vloot morgen op de vluchtstrook staat. Dat ik dat storend vind staat los van dat ik vind dat Tesla hier minstens een tegemoetkoming in zou moeten doen. Net zoals ik dat (tevergeefs) van BMW en VW zou verwachten.
Gewoon in Groningen. Google ging hen al voor. Fiscale faciliteiten nergens zo goed als in Nederland. Of net over de grens, zodat het toch Made in Germany is. Mensen, spullen(doorvoer) en financiën kunnen toch wel bij ons vandaan komen.
In Amerika geloof ik het best, daar zijn de wegen e.d. zo breed en rijdt het verkeer zo langzaam, onder toezicht kan het denk ik best lukken in 99% van de gevallen daar. In Europa echter niet, maar dit heeft hij zelf eerder ook aangegeven, zowel vanwege de EU wetten als dat het systeem moeite heeft met fietsers e.d. dat het systeem hier pas veel later gereed zal zijn.Privacy settings
Geloof er niks van, te kort dag om het (grote) verschil t.o.v. de huidige stand van zaken goed te maken....