Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.

Vanasf het Amerikaanse forum gekopieerd. Het lijkt dus gewoon op een gevalletje domme drivers error:

Several claims of sudden unintended acceleration involving Tesla vehicles have been made public over the years. The most publicized one involved a South Korean celebrity claiming his Model X accelerated on its own into his garage. We also reported last year on a Chinese couple driving their Tesla into a river and claiming it accelerated on its own

In every case, including that one, Tesla claimed that the car’s log showed that it was a user mistake due to pedal misapplication. In one case, we were even able to have Tesla’s log be verified by a third-party and it supported the automaker’s claims that it showed the driver pressed on the accelerator.
 
Vanasf het Amerikaanse forum gekopieerd. Het lijkt dus gewoon op een gevalletje domme drivers error:

Several claims of sudden unintended acceleration involving Tesla vehicles have been made public over the years. The most publicized one involved a South Korean celebrity claiming his Model X accelerated on its own into his garage. We also reported last year on a Chinese couple driving their Tesla into a river and claiming it accelerated on its own

In every case, including that one, Tesla claimed that the car’s log showed that it was a user mistake due to pedal misapplication. In one case, we were even able to have Tesla’s log be verified by a third-party and it supported the automaker’s claims that it showed the driver pressed on the accelerator.
Verder moet je dit ook nog kennen:

Bonnie Norman on Twitter

D1-JlDhUkAEnPsN


Sudden Unexpected Acceleration today
 
Het wordt toch eens tijd dat dit soort idioten echt kan worden aangepakt.

Ehh, er zijn er toch 187 van 'aangepakt'? En om die mensen nou meteen als idioten te bestempelen. Genoeg mensen vinden ons idioten omdat wij al dan niet zwaar gesubsidieerd in een stikduur batterijautootje rijden. En een enkeling uit die groep vindt het dan best ok om te probereren de oplaadplug uit zo'n idioot zijn auto trappen. Hokjesdenken, niemand heeft er iets aan.
 
  • Like
Reactions: Daniel 74
Ehh, er zijn er toch 187 van 'aangepakt'? En om die mensen nou meteen als idioten te bestempelen. Genoeg mensen vinden ons idioten omdat wij al dan niet zwaar gesubsidieerd in een stikduur batterijautootje rijden. En een enkeling uit die groep vindt het dan best ok om te probereren de oplaadplug uit zo'n idioot zijn auto trappen. Hokjesdenken, niemand heeft er iets aan.

Als jij dat aangepakt worden noemt.

Verdiep je even in XR en je zal zien dat ik nog heel mild ben met mijn kwalificatie.
 
Van hun website:

Extinction Rebellion is an international movement that uses non-violent civil disobedience in an attempt to halt mass extinction and minimise the risk of social collapse.

Lijkt me een soort van Greenpeace voordat Greenpeace besloot dat warme, droge vergaderkamers te verkiezen waren boven koude, natte rubberbootjes.
 
Privacy settings

Ouch...iemand van hier? (Wit M3)
Oei... dat is zuur voor de eigenaar van die oldtimer zeg, zo te lezen werd hij ingehaald over een kruising heen?

Slecht dagje voor M3's, ik zag ook 'n zwarte op de A2 in zuidelijke richting op de vluchtstrook staan (km 237?), na een zo te zien niet zo zachte tik van achteren van een donkere Mini. Hopelijk niemand van hier, en hopelijk geen gewonden (en geen ghost brake, stonden net voorbij een viaduct).
 
Van hun website:

Extinction Rebellion is an international movement that uses non-violent civil disobedience in an attempt to halt mass extinction and minimise the risk of social collapse.

Lijkt me een soort van Greenpeace voordat Greenpeace besloot dat warme, droge vergaderkamers te verkiezen waren boven koude, natte rubberbootjes.

Ze staan op de terreurlijst. Misschien even echt verdiepen?
 
O. Ja. Heb ik gedaan. En wat blijkt? Daar zijn ze inmiddels ook weer afgehaald.

Police error over 'extremist' Extinction Rebellion

FUD?

Het is een radicale club en ook de actie op de autosalon ging alle perken te buiten. Dit soort idioten die je gewoon een paar maanden achter slot en grendel te zetten per keer dat ze actie voeren zonder toestemming en/of door middel van vernielingen.
 
  • Disagree
Reactions: MaH