Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Nee, het gaat nl. niet over de FSD computer maar over de stuurinrichting die dubbel is uitgevoerd. Dat staat lost van de de FSD computer.
Ze schrijven toch echt dat zonder deze processor FSD niet mogelijk is.
Zelfs al zou het om dubbel uitvoeren gaan, zou FSD gewoon moeten werken als het om de stuurinrichting gaat.

Ik heb ook elders al begrepen dat het een FUD artikel is en dat het idd zou gaan om de dubbele grafische processor.
 
Ze schrijven toch echt dat zonder deze processor FSD niet mogelijk is.
Zelfs al zou het om dubbel uitvoeren gaan, zou FSD gewoon moeten werken als het om de stuurinrichting gaat.

Ik heb ook elders al begrepen dat het een FUD artikel is en dat het idd zou gaan om de dubbele grafische processor.



Maar in de opening van het artikel:

- Tesla excluded one of two electronic control units in the steering racks of Shanghai-built Model 3 and Model Y cars to deal with chip shortages, CNBC has learned.

en later:

What the omitted part does
The specific item omitted is an electronic control unit in the electric power assisted steering systems, which translate steering wheel movements into wheel turns on the street.


Het gaat dus totaal niet on de HW3 computer.
 
Maar in de opening van het artikel:

- Tesla excluded one of two electronic control units in the steering racks of Shanghai-built Model 3 and Model Y cars to deal with chip shortages, CNBC has learned.

en later:

What the omitted part does
The specific item omitted is an electronic control unit in the electric power assisted steering systems, which translate steering wheel movements into wheel turns on the street.


Het gaat dus totaal niet on de HW3 computer.
Zelfs al klopt het allemaal, dan nog is het FUD.
Want welke fabrikant heeft het dan wel dubbel uitgevoerd als het alleen nodig is voor Level 3 en hoger?

Het gaat erom dat het hoe dan ook FUD is en FUD blijft.
 

Fijn als je een 2021 Tesla hebt met Ryzen
 
  • Like
Reactions: Maurice1
  • Funny
Reactions: Maurice1
Wat klopt er dan niet aan het verhaal?
9FA84690-69E9-4F13-9B97-65C13604E0A7.jpeg
 
Volgens mij ging het vooral om de laadpoort die open kon gaan door de druk van een waterstraal of borstel. Als de auto niet op slot zit of wel op slot maar een gekoppelde telefoon dichtbij dan zou dat kunnen gebeuren. Als ik de berichten goed interpreteer gaat het om wasstraten van Raiffeisen waar medewerkers de auto een (getrokken) wasstraat in rijden. In plaats van medewerkers/tesla-rijders goed te instrueren kiezen ze voor de gemakkelijke oplossing.