You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Of dit nu zo verstandig is?
Boze opzet of kwalijke incompetentie?Als je er tot op heden nog niets van begrepen hebt publiceer je dit gewoon.
https://www.ad.nl/auto/verkoop-tesla-3-duikelt-van-12-000-naar-36-stuks-per-maand~addadd59/?referrer=https://www.google.com /
Ik kwam net om deze te delen ja. Kortzichtige sensatiezoekerij op zijn best.Als je er tot op heden nog niets van begrepen hebt publiceer je dit gewoon.
https://www.ad.nl/auto/verkoop-tesla-3-duikelt-van-12-000-naar-36-stuks-per-maand~addadd59/?referrer=https://www.google.com /
Om nog een sensatie te bespreken:
Privacy settings
Het is mij ontzettend vaag hoe de BMW i3 (3de plaats) milieuvriendelijk zou zijn dan de Model SR+ (9de plaats)?
Verbruik i3: 17,9 kWh / 100 km vs M3 19.5 kwh/ 100km volgends de ADAC.
terwijl de EV database het volgende zegt:
EV Database![]()
Als dat de achterliggende verklaring is, dan begrijp ik de uitkomst. Zoals ik het artikel las is het verbruik van de i3 zuiniger. Dat is incorrect als je de EV database erop naslaat.Naast het verbruik tijdens het rijden is er ook de ecologische impact van de productie van het voertuig. De i3 heeft een kleine accu, en is ten dele uit gerecycleerde materialen geproduceerd .
Ja, echt waar, aardgas in een kleine automotor verbranden is stukken efficiënter dan in een grote centrale (althans dat denkt de ADAC, door wie zijn ze gesponsord voor dit onderzoek?).
Om nog een sensatie te bespreken:
Privacy settings
Het is mij ontzettend vaag hoe de BMW i3 (3de plaats) milieuvriendelijk zou zijn dan de Model SR+ (9de plaats)?
Verbruik i3: 17,9 kWh / 100 km vs M3 19.5 kwh/ 100km volgends de ADAC.
terwijl de EV database het volgende zegt:
EV Database![]()
De i3 heeft een kleine accu
Ligt het aan mij, of is hier wederom alleen met well to wheel gerekend bij de BEV en bij al het fossiele het grootste deel van de uitstoot dus wederom niet meegenomen?
Dat klopt waarschijnlijk. Ze moeten toch een reden vinden om (alle!) EV's niet bovenaan te laten eindigen.