Klopt. Maar ik heb in de periode van de daling op mijn Teslafi grafiek niet vaak DC geladen...Waarom zou aan AC laden voor capaciteitsverlies kunnen zorgen?
Is toch veel milder/gunstiger voor een accu dan een Supercharger?![]()
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt. Maar ik heb in de periode van de daling op mijn Teslafi grafiek niet vaak DC geladen...Waarom zou aan AC laden voor capaciteitsverlies kunnen zorgen?
Is toch veel milder/gunstiger voor een accu dan een Supercharger?![]()
Klopt. Maar ik heb in de periode van de daling op mijn Teslafi grafiek niet vaak DC geladen...![]()
Ik heb 'm gisteren weggezet met 92% en de laadlimiet op 80% gezet en nu zakt ie wel braaf, momenteel aan 87%. Ik heb ook een tijdje in februari 'm ingesteld om elke ochtend tot 100% te laden omdat ik direct erna een rit had, en dat kan de BMS ook wat van slag hebben gebracht, of effectief een slechter effect op de batterij hebben gehad.
Uiteraard geen speld tussen te krijgen.ik krijg net deze onzin door:
Fast-Charging Stations Damage Tesla Car Batteries After Just 25 Cycles, New Study Shows
Is dit jullie bekend of weer nieuwe trash van zerohedge?
Uiteraard geen speld tussen te krijgen.
Ik zal het je nog sterker vertellen: zelfs gewoon rijden met de auto is slecht voor het accupack.![]()
En nog sterker: zelfs niet rijden oftewel stilstaan is slecht voor het accupack.![]()
4 van de 5 problemen met opladen, zowel thuis als onderweg? En dan nog beweren dat de Duitse markt niet veel afwijkt van de Nederlandse? Huh? Waarom zie of hoor ik nooit van die problemen, ken heel wat mensen met EV's?Na de koffie, Tesla weer in de pers:
Privacy settings
Qua geluidsisolatie staat de Tesla gelijk aan de Renault Zoe, aldus de krant.
4 van de 5 problemen met opladen, zowel thuis als onderweg? En dan nog beweren dat de Duitse markt niet veel afwijkt van de Nederlandse? Huh? Waarom zie of hoor ik nooit van die problemen, ken heel wat mensen met EV's?
Na de koffie, Tesla weer in de pers:
Privacy settings
Qua geluidsisolatie staat de Tesla gelijk aan de Renault Zoe, aldus de krant.
Ach, misschien wel een onderzoek in opdracht van een bekende Duitse autofabrikantNa de koffie, Tesla weer in de pers:
Privacy settings
Qua geluidsisolatie staat de Tesla gelijk aan de Renault Zoe, aldus de krant.
Na de koffie, Tesla weer in de pers:
Privacy settings
Qua geluidsisolatie staat de Tesla gelijk aan de Renault Zoe, aldus de krant.
Dat was in de model S ook het geval, maar ik heb de rubbers schoongemaakt en ingespoten met siliconenspray. Daarnaast heb in de hoek van de rubbers het rubber wat gevuld waardoor dat die beter op het raam aansluit. Vanaf die tijd is het windgeruis een stuk minder. Zo goed als de Duitsers is het helaas nog nietIk heb nooit in een Renault Zoe gereden maar als er 1 ding is waar ik mij aan irriteer in de Model 3 is het het windgeruis.
Dat was in de model S ook het geval, maar ik heb de rubbers schoongemaakt en ingespoten met siliconenspray. Daarnaast heb in de hoek van de rubbers het rubber wat gevuld waardoor dat die beter op het raam aansluit. Vanaf die tijd is het windgeruis een stuk minder. Zo goed als de Duitsers is het helaas nog niet![]()
Ach binnenkort komen er ook Teslas uit Duitsland....Niet op het niveau van de Duitse brands maar in ieder geval een stuk beter dan in mijn vorige MS.
Windgeruis bij het driehoekje los je op door het raam af te stellen. Ik heb het idee dat de aansluiting van de voorruit met het dak ook windgeruis geeft. Heeft iemand daar een oplossing voor?Dat was in de model S ook het geval, maar ik heb de rubbers schoongemaakt en ingespoten met siliconenspray. Daarnaast heb in de hoek van de rubbers het rubber wat gevuld waardoor dat die beter op het raam aansluit. Vanaf die tijd is het windgeruis een stuk minder. Zo goed als de Duitsers is het helaas nog niet![]()
Even je vraag naar een ander draadje transporteren Bas?Windgeruis bij het driehoekje los je op door het raam af te stellen. Ik heb het idee dat de aansluiting van de voorruit met het dak ook windgeruis geeft. Heeft iemand daar een oplossing voor?