Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik de klachten in draadjes zo af en toe lees lijkt dat bij de gewone Superchargers tegenwoordig niet veel beter te zijn.
Rosmalen donderdagavond een piek van 142kW, en 124kW bij 37% geladen. Breda vrijdag 119kW @ 37% geladen, beide drukke superchargers waar ik aan een niet gedeeld paar kon laden.

Ik heb ook al eens in Badhoevedorp geladen en daar kreeg ik bij 37% nog altijd 143kW.
 
vanmiddag in Emmeloord om 14 uur alles bezet. Dus maar doorgereden naar Drachten. Hier waren nog 2 plekken vrij. Eerste keer in 2,5 jaar dat er geen plek is. Opvallend dat bij alle fastned locaties nog wel plek was. Rijden die andere EV's geen grote afstanden?
 
Niet alleen dat, volgens mij betalen ze ook een premium tarief.

Merendeel van de Tesla taxi's op Schiphol hebben levenslang gratis laden. Dit tegen de zin van Tesla. De palen stonden eerst bij de Mcdonalds maar vanwege opstootjes zijn de daar volgens mij weggehaald. De nieuwe locatie is afgesloten met een slagboom en ik zie er eigenlijk alleen maar taxi's staan.
 
Merendeel van de Tesla taxi's op Schiphol hebben levenslang gratis laden. Dit tegen de zin van Tesla. De palen stonden eerst bij de Mcdonalds maar vanwege opstootjes zijn de daar volgens mij weggehaald. De nieuwe locatie is afgesloten met een slagboom en ik zie er eigenlijk alleen maar taxi's staan.
In Leiderdorp werd ik vriendelijke gevraagd naar een B stall te gaan zodat de race kon snelleren. Ja dikke lul!! Raar volk heb je soms....
 
vanmiddag in Emmeloord om 14 uur alles bezet. Dus maar doorgereden naar Drachten. Hier waren nog 2 plekken vrij. Eerste keer in 2,5 jaar dat er geen plek is. Opvallend dat bij alle fastned locaties nog wel plek was. Rijden die andere EV's geen grote afstanden?
ik denk dat het komt omdat Tesla 24ct/kWh vraagt en Fastned geloof ik 69 ct/kWh. Serieus verschil in mijn optiek...
 
Heeft u dan het andere type accu dan de 85 2015?

Maar goed personeel tesla weten ook niet alles en vertellen verschillende dingen. De een zegt SuperChargen is voor lange ritten en vakanties (Den Haag) en is slecht voor de accu daarom wordt u geknepen dus pech. Amsterdam zegt nee hoor u heeft levenslange SuperChargen en daar moet u gewoon gebruik van maken.

ik wilde al overstappen naar Amsterdam maar een mede forum lid heeft een wat mindere ervaring wat betreft service. Nou ja service arrogantie toen hij de auto kon ophalen. Je weet echt niet waar je aan toe bent als klant mbt device en garantie.

waar zit btw de batterij heater?
 
  • Like
Reactions: RuudL