Maingau pas is gratis.Inderdaad €0,35 maar dan heb je wel een abonnement van €11,99 per maand voor nodig. En dat betaal je ook als je er geen gebruik van maakt
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maingau pas is gratis.Inderdaad €0,35 maar dan heb je wel een abonnement van €11,99 per maand voor nodig. En dat betaal je ook als je er geen gebruik van maakt
Ook dat klopt niet. Je moet jezelf maar eens inlezen. Maingau-pas is gratis.Inderdaad €0,35 maar dan heb je wel een abonnement van €11,99 per maand voor nodig. En dat betaal je ook als je er geen gebruik van maakt
Waar heb je het over?In Leiderdorp werd ik vriendelijke gevraagd naar een B stall te gaan zodat de race kon snelleren. Ja dikke lul!! Raar volk heb je soms....
Was hij aan het laden aan een supercharger, en ging jij naast hem staan en op de andere stall van zijn paar laden?Een taxichauffeur of ik ff naar stalk B wou gaan
Lijkt me dat je niet eerst een vloot taxi's met levenslang gratis laden kunt verkopen om vervolgens via een fair user policy het gratis laden weer af te pakken. Het is niet alsof Tesla niet wist waarvoor die witte S'en gebruikt zouden worden.Mag ik als beroepschauffeur of als bedrijf gebruikmaken van het openbare Supercharger-netwerk?
Met de introductie van onze Supercharger Fair Use Policy mag het openbare Supercharger-netwerk niet worden gebruikt door voertuigen die voor bedrijfsmatige doeleinden worden gebruikt. Als u bedrijfsmatig gebruikmaakt van voertuigen en interesse hebt, kunt u contact met ons opnemen zodat wij een passende oplaadoplossing voor uw onderneming kunnen aanbevelen. Het beschikbaar houden van het Supercharger-netwerk voor particuliere gebruikers heeft een blijvende positieve invloed op het Supercharger-netwerk en de klanten van Tesla als geheel.
Waar lees je dat?wat bedoelen ze met “enig ander commercieel doel”?
Dat is nogal vaag
Blijkbaar denkt Tesla niet altijd vanuit de klant. V3 met CCS exact hetzelfde geval. Een tweede kabel en je hebt alle kopers van een Tesla netjes bediend.Lijkt me dat je niet eerst een vloot taxi's met levenslang gratis laden kunt verkopen om vervolgens via een fair user policy het gratis laden weer af te pakken. Het is niet alsof Tesla niet wist waarvoor die witte S'en gebruikt zouden worden.
Belangrijker dan de kosten van de kabel (waar je ook nog wel eens van op kon kijken) lijkt me de toegevoegde complexiteit die directe kosten met zich meebrengt maar ook de betrouwbaarheid omlaag haalt. Je zult aan twee kabels in de gaten moeten houden of er is aangekoppeld, en mag maar op één kabel spanning zetten. Allemaal met componenten die duur zijn en kapot kunnen.Blijkbaar denkt Tesla niet altijd vanuit de klant. V3 met CCS exact hetzelfde geval. Een tweede kabel en je hebt alle kopers van een Tesla netjes bediend.
De schakelmodule in de oude S/X die het mogelijk maakt dc over de ac stekker te laden kost geschat zo’n 500€. Die is met de CCS only Model 3 niet meer nodig. Tesla denkt toch vanuit de klant, en ook vanuit zichzelf.Blijkbaar denkt Tesla niet altijd vanuit de klant. V3 met CCS exact hetzelfde geval. Een tweede kabel en je hebt alle kopers van een Tesla netjes bediend.
Was hij aan het laden aan een supercharger, en ging jij naast hem staan en op de andere stall van zijn paar laden?
Ja, dan maaktje het laden voor jullie beiden trager. Logisch dat ie dat vriendelijk kwam vragen.
Klok en klepeldeze persoon kwam aanrijden en stond te wachten op een lege stall A
Uberwat bedoelen ze met “enig ander commercieel doel”?
Dat is nogal vaag
ziet er goed uitIn Duitsland bij Hilden aan de A3 komt een grote supercharger site met 40 stuks V3 en nog eens 20 Fastned laders.
Hilden ligt tussen Dusseldorf en Keulen.
Größter Tesla Supercharger (V3) in der EU am Kreuz Hilden
deze persoon kwam aanrijden en stond te wachten op een lege stall A
Ik ervaar het toch anders. Als een lader maximaal 145kW kan leveren dan is het minimum wat de 2de ontvangt altijd +/-38kW. Als je dus minder dan 45% SoC hebt lever je altijd in. Ik ga altijd langs een ouder model staan. Het liefst een MS75 daarvan weet je vaak zeker dat je in het begin het meeste overhoud als 2de. Meestal ben ik bij 65% SoC toch al weg, zeker bij drukke SuC’s. Ben wel super benieuwd naar V3 zeker nu veel locaties van de 2020 Supercharger map toch volledig/deels V3 blijken te zijn.Stall A en B laden even snel. Bij elke geldt dat als je een buurman/-vrouw krijgt en je accu was bijna leeg en je laadde vol vermogen, dan geef je een beetje van jouw top aan de ander. Als de accu al rond de 40% vol is, heb je al geen last meer van de nieuwe buur.