Top. Vaak als ik mensen hoor over de appelmoes met kers, zijn ze er vaak al 20 jaar niet meer geweest. Er is ondertussen wel wat veranderd.
Dat maakt het logo van de mini market bij Van der Valk Eindhoven wat duidelijker
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Top. Vaak als ik mensen hoor over de appelmoes met kers, zijn ze er vaak al 20 jaar niet meer geweest. Er is ondertussen wel wat veranderd.
We zijn druk bezig met de voorbereiding van de bouw van een nieuw ontworpen modulair station inclusief 150+ kW laders. Meer kan ik er voorlopig nog niet over zeggen...
Als je nog de appelmoes met kers nog naar binnen moet schuiven, maak ik me meer zorgen om je. Die serveren ze al jaren niet meer...
Blijkbaar een andere tak van de familie. Was laatst bij de nieuwe VdV in Enschede. Daar hebben ze een mooie wellness met zwembad en fitness op de bovenste verdieping. Zit dan nog veel verschil tussen de verschillende lokaties.Zojuist ongevraagd gekregen bij vdv Breukelen. Helaas nog geen aanvang van SuC werkzaamheden kunnen ontdekken.
Blijkbaar een andere tak van de familie. Was laatst bij de nieuwe VdV in Enschede. Daar hebben ze een mooie wellness met zwembad en fitness op de bovenste verdieping. Zit dan nog veel verschil tussen de verschillende lokaties.
Perfect zo!Ik begin een beetje door te krijgen wat de fee-policy van Tesla is.. Vind dat wel slim zo .. ook al gaat het om paar euro, blijft raar gevoel om te betalen voor iets waarbij je niemand in de weg zit.
Was zaterdag erg vroeg en erg alleen in Urmond... tijdens laden liggen bijslapen en werd pas wakker 18 min nadat de auto klaar was op 90%SoC. Kreeg op m'n iPhone alleen de bekende melding "bijna klaar".. Niets gezien qua kosten voor bezet houden, ook niet in MyTelsa. Gisteravond in drukke drukke A'dam kreeg ik deze melding.
View attachment 259065
Yep. Toch alvast ééntje.Bezig aan het laden in Verviers. Startte met 118kW prima dus. Maar vanaf 40%zakte het vermogen naar 78kW en bij 50% had ik nog maar 65kW.
Vind dit toch wel erg snel zakken.
Zijn er nog classicrijders met dergelijke cijfers?
Ben er toch niet zo tevreden over.Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dit sneller terugloopt dan vroeger.
Maar uiteindelijk maakt het mi. niet zoveel uit aan het einde van de rit.
Ben er toch niet zo tevreden over.
Denk niet dat ik overmatig veel SuC-gebruik.
En slechts (toch als je voor de 1.000.000km wil gaan) na 102.000km al een vermindering van de SuC-snelheid.
Not cool!
Nu alleen nog eens tijd vinden om hem leeg te rijden en 30min à 1u30 opnieuw op te laden...je zou eventueel eens kunnen vergelijken met die oude (85kWh) grafiek van Merijn ( Tesla | Supercharger ) en zien of je effectief trager laadt dan vroeger
Starten met 118kW. Daar kan ik alleen maar van dromen.En slechts (toch als je voor de 1.000.000km wil gaan) na 102.000km al een vermindering van de SuC-snelheid.
Toont na 20 minuten maar 85kW meer, dan zit ik nog op 93kW. Eigenlijk haal ik op 20 minuten ook 200km, Nominaal vermogen heeft dus inderdaad niet zo'n grote impact. Heb wel de upgrade van de interne lader (1,5x). Zou dit impact hebben? Neen toch.grafiek van Merijn ( Tesla | Supercharger )
Was ook wel mij all-time maximum denk ik.Starten met 118kW. Daar kan ik alleen maar van dromen.
Ik krijg maar max 93kW vanaf het begin (16maand oud, 55000km.). Vermogen blijft wel constant tot iets over de 50% en begint dan te dalen. In totaal dus weinig impact, ware het niet dat ik meestal maar 20 minuten laad.
Totale range is ook al maar 93,4% van nieuwe range meer. Morgen afspraak voor iets anders, ik vraag eens om daar ook eens naar te kijken. Benieuwd naar standpunt.
Toont na 20 minuten maar 85kW meer, dan zit ik nog op 93kW. Eigenlijk haal ik op 20 minuten ook 200km, Nominaal vermogen heeft dus inderdaad niet zo'n grote impact. Heb wel de upgrade van de interne lader (1,5x). Zou dit impact hebben? Neen toch.
Toont na 20 minuten maar 85kW meer, dan zit ik nog op 93kW. Eigenlijk haal ik op 20 minuten ook 200km, Nominaal vermogen heeft dus inderdaad niet zo'n grote impact. Heb wel de upgrade van de interne lader (1,5x). Zou dit impact hebben? Neen toch.
Ik haal met 200.000km op de teller gewoon 118kW bij de start. Bij 40% zit ik nog op 80kW oid.
Volgens mij is het nooit sneller geweest. SuperChargen voelt alleen langzamer aan.
Nu iets anders: Duitsland
Daar komt al tijden niets meer bij. Zal dit toch te maken hebben met de CCS eis die de Duitsers stellen?