Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Hopelijk gaat Chatel-Saint-Denis (bij Montreux) in Zwitserland snel open, deze laadplek mis ik enorm op mijn regelmatige tocht naar Portes du Soleil. Door het gemis van deze laadplek moet ik nu omrijden via Geneve iets wat me zo een uur extra reistijd kost.
Weet iemand waar je bv op een Zwitsers forum de vordering kunt lezen?
 
upload_2018-5-25_16-10-20.png

nummer 400 in Europa is open
 
  • Love
  • Like
Reactions: NicoV and is3
Dit sluit mooi aan op Breukelen. Vannacht is de nieuwe Superchargerkaart vrijgegeven. Mooie ontwikkelingen, bijna een verdubbeling van het aantal dit en komend jaar in NL en grote verdichting in heel Europa. Daarnaast grote uitbreiding van aantal stalls op de bestaande locaties. Let op de ontsluiting van Turkije. Zou het dan toch.....? In ieder geval goed voor de backlog (die toch alweer aardig klimt).
Find Us | Tesla
 
Dit sluit mooi aan op Breukelen. Vannacht is de nieuwe Superchargerkaart vrijgegeven. Mooie ontwikkelingen, bijna een verdubbeling van het aantal dit en komend jaar in NL en grote verdichting in heel Europa. Daarnaast grote uitbreiding van aantal stalls op de bestaande locaties. Let op de ontsluiting van Turkije. Zou het dan toch.....? In ieder geval goed voor de backlog (die toch alweer aardig klimt).
Find Us | Tesla

Ziet er goed uit, ook NL krijgt er een 14 tal bij ook mijn route naar Barcelona die ik regelmatig rij krijgt er een aantal bij
 
Dit sluit mooi aan op Breukelen. Vannacht is de nieuwe Superchargerkaart vrijgegeven. Mooie ontwikkelingen, bijna een verdubbeling van het aantal dit en komend jaar in NL en grote verdichting in heel Europa. Daarnaast grote uitbreiding van aantal stalls op de bestaande locaties. Let op de ontsluiting van Turkije. Zou het dan toch.....? In ieder geval goed voor de backlog (die toch alweer aardig klimt).
Find Us | Tesla

Dat is mooi, die tijd dat we met tien verschillende soorten stekkers en 100 meter kabel door europa
moesten lijkt nu toch wel bijna voorbij. :(

Misschien ga ik die nostalgie van laden op een camping nog wel missen.
 
Dat is mooi, die tijd dat we met tien verschillende soorten stekkers en 100 meter kabel door europa
moesten lijkt nu toch wel bijna voorbij. :(

Misschien ga ik die nostalgie van laden op een camping nog wel missen.

Je verwoordt het perfect! Het gedoe zal inderdaad snel nostalgie worden die je aan je kinderen moet uitleggen als iets uit een ver verleden.
 
Je verwoordt het perfect! Het gedoe zal inderdaad snel nostalgie worden die je aan je kinderen moet uitleggen als iets uit een ver verleden.

Die van mij hebben juist het geklungel met laden op de glamping wel meegekregen, maar niet hoe dat vroeger ging met diesel en benzine.

Vorig jaar, tijdens een ritje in onze oude Saab cabrio, vroeg mijn zoontje of de Saab eigenlijk ook kan superchargen. En na uitleg van het concept van benzine tanken, waar in ons huis dan de slang zat om die benzine mee te tanken...