Sir Sceptalot
Member
Zullen alle superchargers die vanaf nu uit de grond schieten V3 zijn, of worden er nog steeds V2's geïnstalleerd?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dus V3 heeft meer effect bij een LR dan een SR+. Kan het zijn dat tot 80% laden sneller is met V2?Dit was al een beetje bekend uit de cijfers uit de VS. Vanaf +/- 50% soc is een V3 net zo snel als een V2. Tussen 10 en 45% soc haal je het meeste verschil. Op deze Amerikaanse overzichten uit Las Vegas was al te zien dat tussen 8 en 20% je maximaal 250kw kon krijgen en vanaf 20% soc de afbouw veel sneller ging dan bij v2.
Dat altijd LR kan maximaal 250kw aan en de SR+ maximaal 170kw. Voor de LR lees je in de VS vaak dat 10 naar 70% in +/- 20 min duurt. Het grootste voordeel van V3 is eigenlijk niet de snelheid maar het einde van stall pairing. Iets wat in drukke gebieden (zeker in NL) eerder regel dan uitzondering was.Dus V3 heeft meer effect bij een LR dan een SR+. Kan het zijn dat tot 80% laden sneller is met V2?
Ook al gemeld in Belgisch draadje Superchargers in Belgium (B)Via Facebook (Zen Mobility) verschenen er net enkele foto's van de in aanbouw zijnde SuC in Suarlée (Namen). Perfecte locatie langs de A15/E42 (afrit 12) bij een business center met blijkbaar ook een leuk restaurant/cafe (Le Félicien) als ik de foto's op het internet mag geloven.
Meer foto's op:
Zen Mobility
Hij heeft vrij kort een vermogen van 250 kw, daarna zakt hij snel terug.
Ionity laad op een gegeven moment nog op 190kw, terwijl de supercharger al op 160 kw zit.
Via Facebook (Zen Mobility) verschenen er net enkele foto's van de in aanbouw zijnde SuC in Suarlée (Namen). Perfecte locatie langs de A15/E42 (afrit 12) bij een business center met blijkbaar ook een leuk restaurant/cafe (Le Félicien) als ik de foto's op het internet mag geloven.
Meer foto's op:
Zen Mobility
Het is nog steeds de provisorische laadplek (met best okee bakkerskraampje), maar het wordt echt imposant:In Duitsland bij Hilden aan de A3 komt een grote supercharger site met 40 stuks V3 en nog eens 20 Fastned laders.
Hilden ligt tussen Dusseldorf en Keulen.
Größter Tesla Supercharger (V3) in der EU am Kreuz Hilden
Heeft er nu echt iemand het zo bij Tesla en FastNed verpatst om gewoon de dakrand in de juiste kleur te voorzien? Ik dacht dat beiden nogal prat gingen op hun eigen identiteit
Het is nog steeds de provisorische laadplek (met best okee bakkerskraampje), maar het wordt echt imposant:
View attachment 560054